پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت های آسیا 2015 هیچ برنامه ای نداشته و دلیل این مساله بیمار بودن فوتبال ایران است.

محمد پنجعلی در رابطه با حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا ، گفت: شرایط تیم ملی در استرالیا بسیار سخت است اما فکر می کنم به راحتی بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

وی ادامه داد: کار اصلی تیم ملی از مرحله دوم آغاز خواهد شد و قطعا اگر برنامه ریزی خوبی داشتیم می توانستیم به راحتی از مرحله دوم نیز عبور کنیم. متاسفانه تیم ما برای حضور در جام ملت های آسیا حرفه ای عمل نکرده و اطمینان داشته باشید اگر تیم ملی در این مسابقات موفق هم شود به خاطر هوش بازیکنان ایرانی است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: متاسفانه فوتبال ایران به خاطر ضعف مدیریتی دچار بیماری شده واین بیماری ریشه فوتبال ایران را هم مریض کرده است.

وی در خصوص جدایی علی کریمی از کادرفنی تیم ملی، تصریح کرد: زمانی که 3 مربی ایرانی به ترتیب از کادرفنی تیم ملی جدا می شوند نشان می دهد سرمربی تیم ملی رابطه خوبی با مربیان ایرانی ندارد.

وی اظهارکرد: علی کریمی اسطوره فوتبال ایران است وباید به حال فوتبالی که با بزرگان خود اینگونه رفتار می کند افسوس خورد. سرمربی تیم ملی در این اتفاقات مقصر نیست و از نظر من کسانی تقصیر دارند که بیش از اندازه به او بها دادند.

پنجعلی با اشاره به اینکه خصوصی سازی فوتبال ایران را نجات می دهد، گفت: فوتبال ما باید لیگ های موفق جهان را الگو خود قرار دهد تا بتواند پیشرفت کند. تنها راه نجات فوتبال ما خصوصی سازی است و امیدوارم این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.

مدیرتیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم، گفت: پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است و امیدوارم با حضور این نفرات بتوانیم از شرایط نامساعد نیم فصل اول خارج شویم. مطمئن باشید پرسپولیس با این تیم می تواند در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و حتی در صورت از دست ندادن امتیازات در لیگ به جمع مدعیان اضافه شود.

وی در خصوص انتقاد هواداران پرسپولیس از تیمی که دایی در ابتدای فصل بسته است، اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی را در ابتدا فصل جذب کرد و نباید حالا که تیم نتیجه نمی گیرد دایی مقصر ناکامی ها بدانیم.

پنجعلی در رابطه با اینکه آیا از او به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به شکل حرفه ای بهره می برند، گفت: سعی می کنم در این شرایط سخت به تیم محبوم کمک کنم. پرسپولیس مشکلات فراوانی دارد و برای خروج از این وضعیت باید هرچه سریعتر تکلیف تیم مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)