مرجع خبری پرسپولیس : در انتظار اثبات شایستگی های آقایات پر مدعا !

ما واقعا متاسفیم که شرمنده هواداران شدیم ! الان کاملا با هم یکدل هستیم که از بازی بعدی ناکامی ها را جبران کنیم و شایستگی های خودمان را ثابت کنیم …
این جمله ایست که در طول فصل هشتم و پس از هر ناکامی از زبان کلیه بازیکنان ، کادر فنی، هیئت مدیره ، مدیر عامل ، تدارکات و قشر بسیار بسیار محترم و تحصیل کرده لیدرها به گوش رسید ! غافل از اینکه امروز ارتش سرخ رقابت های لیگ و جام حذفی را با ناکامی هر چه تمام تر به پایان رسانده و همچنان گاه و بی گاه از زبان اعضای محترم تیم می شنیم که بازی با الشباب برای ما متفاوت است و قصد داریم شایستگی های خودمان را در این مسابقه اثبات کنیم . نکته ای که در این بین بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند اینست که به راستی گناه هوادار چیست که باید هر روزش را به امید اثبات شایستگی های آقایان پر مدعا به پایان برساند ؟
چگونه است که مدیر عامل سابق با کمتر از 5 میلیارد تومان هزینه ، در حالی که مجموع رقم قرارداد کادر فنی به 1 میلیارد تومان نمی رسید و با وجود کسر شش امتیاز موفق شد پس از سال ها پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند و امسال در حالی که تا به امروز رقمی بالغ بر 12 میلیارد تومان هزینه در باشگاه پرسپولیس صورت گرفته این تیم سایه سنگین ناکامی مطلق را بر دوش خود حس می کند ؟

 چگونه است که حبیب کاشانی با این هزینه محدود و بدون بر جای گذاشتن حتی یک ریال بدهی راه موفقیت را طی می کند و حالا تیمی که تنها برای کادرفنی اش ( سه سرمربی ) رقمی در حدود 2 میلیارد تومان هزینه صورت گرفته روی جاده ناکامی گام بر می دارد تا هواداران سجده شکر به جای آورند که لیگ هشتم سرانجام به پایان رسید ؟!!
و امروز مهندس علی آبادی در روزهای پایان زمام داری دولت نهم چگونه از موفقیت در عرصه کلان ورزشی سخن می گوید ؟ مگر غیر از این است که پرسپولیس و استقلال شناسنامه و هویت این ورزش هستند و ناکامی آن ها ، ناکامی ورزش خواهد بود ، دست کم تا روزی که زیر سایه سازمان تربیت بدنی و دولت روزگار می گذرانند !
براستی چه کسی پاسخگوی ناکامی ارتش سرخ پایتخت و دل شکسته هوادار خواهد بود ؟

اختصاصی // پویا نوایی – امانت دار باشید – استفاده از این مطلب با ذکر نام نویسنده و مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)