مدافع سابق استقلال به دنبال طلب ۹۰۰ میلیونی خود از این تیم است.

هاشم بیک زاده از جمله طلبکاران استقلال است که به دنبال طلب خود از این باشگاه است. او اگر چه پیش از این از قصد شکایت از استقلال را داشت اما گویا از تصمیم خود فعلا منصرف شده است.

بیک زاده در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص طلب خود از باشگاه استقلال اعلام کرد: من ۹۰۰ میلیون از استقلال طلب دارم اما الان قصد شکایت ندارم. به خاطر هواداران استقلال فعلا شکایت نمی‌کنم اما از باشگاه هم انتظار دارم طلبم را پرداخت کند.

وی در ادامه افزود: شنیده ام به دلیل پپرداخت ده درصدی به طلبکاران استقلال کارت بازی آن ها را صادر می کنند. این طلبکاران چه کسانی هستند که ما جز پرداختی های آن حساب نمی شویم.

بازیکن نفت در خصوص شرایط خود در این تیم اعلام کرد:خوشبختانه شرایط خوبی داریم در هفته اول هم که برنده شدیم و همه هدف مان این است در بازی های بعدی هم به برتری برسیم.

این بازیکن در خصوص مشکلات مالی نفت اظهار داشت: این مشکلات مالی را همه تیم ها دارند. فقط نمی دانم چرا همه روی نفت زوم کرده اند؟ استقلال و پرسپولیس مگر کم طلبکار دارند که همه می گویند نفت نباید بازی کند؟

ملی پوش سابق تیم ملی در خصوص هدف خود در فصل جدید گفت: از دعوت به تیم ملی نا امید نیستم و نیم نگاهی به جام جهانی دارم تا شاید دوباره ملی پوش شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)