پرسپولیس نیوز : در شرایطی که اعضای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس لحظه به لحظه بر افزایش روحیه بازیکنان تاکید داشتند، با اعلام حکم بازی دربی، ناگهان بازیکنان با مشکل روحی و روانی مواجه شدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مهمترین بازی خود را در پیش دارد و در وضعیتی که با تأخیر طولانی و خستگی ناشی از تمرین صبحگاهی و حساسیت بازی برگشت برابر الهلال قرار دارد، به ناگاه حکم دیدار دربی صادر و اعلام می‌شود.

بازیکنان در حالی که به خوش و بش پرداخته و برای افزایش روحیه یکدیگر تلاش می‌کردند، وقتی حکم محرومیت بازیکنان خود را شنیدند ناگهان در لاک خود فرو رفته و ناراحت شدند. در این شرایط با تلاش‌های محمد حسین نژاد فلاح و برگرداندن روحیه بازیکنان و دلداری به آنها، بار دیگر نشاط و شور بین بازیکنان و اعضای تیم حاکم شد اما تعجب همگان از اعلام بدترین زمان ممکن این احکام بود.

حضور خبرنگاران اعزامی به ریاض در بین بازیکنان جالب توجه بود. آنها در زمان‌های مختلف، با بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه به گفتگو می‌پرداختند.

در زمان نزدیک شدن کریم باقری به گیت پرواز فرودگاه امام (ره) مسوولان و ماموران با احترام خاصی از وی پذیرایی و همکاری می‌کردند.

علیرضا نورمحمدی که به دلیل خستگی مفرط، روی زمین در کنار نیمکت‌های سالن فرودگاه نشسته بود با تاکید و توجه مسوولان باشگاه مواجه شد که به او می‌گفتند؛ مراقب باشد هنگام عبور و مرور مسافران ضربه‌ای به پایش نخورد.

محمد حسین نژادفلاح به همراه دیگر مسولان و مدیران باشگاه، رایزنی‌های زیادی را برای اعزام کلیه نفرات مشخص شده به عربستان داشتند.

  برانکو ایوانکوویچ طبق برنامه از پیش مشخص شده، آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس را صبح روز یکشنبه برگزار کرد.

بازیکنان در شرایطی آماده سفر به ریاض شدند که خستگی و فشار تمرین یکشنبه آنها را برای استراحتی کامل آماده می‌کرد اما با مشکل تأخیر پرواز روبرو شدند.

برانکو در رستوران هتل المپیک از تلاش و استقامت بازیکنان تقدیر و تشکر کرد و به آنها گفت: شما می‌توانید در ساعات تأخیر پرواز به هر شکل، استراحت کنید تا هر چه زودتر عازم ریاض شویم.

مشاهده چهره‌های خسته بازیکنان، استرس پرواز و مشکلاتی از این دست، برانکو را لحظه به لحظه درهم می‌برد اما او با اخلاق و کردار حرفه‌ای خود در میان بازیکنان حضور می‌یافت و با آنها خوش و بش می‌کرد و هیچگاه عصبانیت کاذب را به آنها منتقل نمی‌کرد و همین امر سبب شد پس از تأخیری بلند مدت در تهران و ریاض با آرامش با اعضای تیم به گفتگو بپردازد.

محمد حسین نژادفلاح پیش از ورود بازیکنان و کادر فنی، در فرودگاه حضور یافت و برای اعزام دیگر همراهان تیم، نهایت تلاش را به کار گرفت و در نتیجه گروه‌های اعزامی با نفرات کامل راهی ریاض شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)