مدیران فدراسیون فوتبال به ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی تأکید دارند.

به نقل از میزان، در حالی‌که شرایط ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی فوتبال در چند روز اخیر حسابی حاشیه‌ساز شده بود و اظهار نظرهای متعددی نیز در این خصوص صورت گرفته بود، اما مدیران فدراسیون فوتبال به ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی تاکید دارند.

از طرفی فدراسیون فوتبال این روزها مشاغل و گرفتاری‌های متعددی از جمله تایید اساسنامه و همچنین پرونده ویلموتس را دارد و عملاً فرصتی برای پرداختن به این موضوع ندارد.

هرچند طی روزهای اخیر رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده بود اجازه جدایی به کریم باقری نخواهند داد، اما یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در این خصوص به میزان گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد و نظر اسکوچیچ همچنان روی همکاری با هاشمیان و باقری است. از طرفی با توجه به اینکه فیفادی لغو شده است و فعلاً برنامه‌ای برای تیم ملی فوتبال وجود ندارد، عجله‌ای در این خصوص نیست.

یکی دیگر از مواردی که در رسانه‌ها مورد بحث است مسئله دستمزد باقری برای حضور در تیم ملی است که گفته می‌شود چون فدراسیون فوتبال توانایی پرداخت دستمزد این مربی را ندارد شاید این قرارداد لغو شود.

یکی از مدیران فدراسیون نیز در این خصوص گفت: از نظر مباحث مالی و حقوقی نیز با توجه به تعطیلی رقابت‌ها طرفین هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)