پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال حاضر برای جذب بازیکنی با باشگاهی وارد مذاکره نشده‌ام.

مسعود تابش در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد،‌گفت: کی‌روش بازیکن ما در فصل گذشته بوده است و دو سال هم زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کرده است. کی‌روش مورد نظر ما است و مشغول مذاکره برای ادامه همکاری او هستیم اما در ارتباط با اینکه آیا با باشگاه‌های دیگر صحبت کرده یا نه، چیزی نمی‌دانم و اطلاعی ندارم. ما هم این مسائل را می‌شنویم اما در این مورد هیچ چیز مستندی وجود ندارد و صحبتی قطعی از سوی خودش یا مدیر برنامه‌هایش نیز با ما نشده است. به هرحال او قراردادش به ما تمام شده و خودش انتخاب می‌کند که به کجا برود.

تابش در مورد اینکه گفته می‌شود نام اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای ذوب‌آهن به عنوان گزینه‌ای برای  جانشینی کی‌روش استنلی مطرح است، گفت: من در مورد نام خاصی صحبت نمی‌کنم به صورت کلی می‌گویم اگر بخواهم با بازیکنی مذاکره کنم او باید یک بازیکن آزاد باشد. بازیکنی که تحت قرارداد یک باشگاه قرار داشته باشد، به هیچ وجه اخلاقی و حرفه‌ای نیست که بخواهیم وارد مذاکره با او شویم. همانطور که خودم هم دوست ندارم اگر بازیکنی تحت قرارداد سپاهان است باشگاه دیگری با او صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت:در حال حاضر با حدود ۸ تا ۹ بازیکن در حال مذاکره هستم تا در نهایت سه بازیکن را جذب کنیم.  تمام این بازیکنان آزاد هستند. اگر بازیکنی تحت قرارداد یک باشگاه باشد حتی اگر از قراردادش ۶ ماه باقی مانده باشد، من مستقیماً‌ با باشگاه او صحبت می‌کنم و به هیچ وجه با خود بازیکن وارد مذاکره نمی‌شوم، در حال حاضر هم برای جذب بازیکنی با باشگاهی وارد مذاکره نشده‌ام.

وی در مورد بازیکنانی که قرار است در آینده جذب سپاهان شوند، گفت: بازیکنانی را که  تا به حال جذب کرده‌ایم تک تک‌شان مورد درخواست و نظر امیر سرمربی تیم و همکاران او در کادر فنی بودند و من هم از یارگیری انجام شده بسیار راضی هستم. همانطور که گفتم ما با تعدادی از بازیکنان مشغول مذاکره هستیم تا در نهایت دو یا سه بازیکن را به خدمت بگیریم. بر اساس برنامه ارائه شده قصد داریم در پست مهاجم و همچنین خط هافبک بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم، پیش از شروع فصل جدید گفت:‌ بحث یک بازی مقابل تیم  پدیده مطرح شده که در این مورد هنوز چیزی به صورت مکتوب به من اعلام نشده است اما به طور کلی چند بازی تدارکاتی خوب در برنامه پیش بینی شده که باید در مورد آن‌ها جلسه بگذاریم و تصمیمات لازم را بگیریم.

تابش در مورد آمادگی نقش جهان برای میزبانی از بازی‌های بین المللی فوتبال کشور گفت:‌ ما اقدامات خوبی در زمینه الکترونیکی کردن گیت‌ها، فروش اینترنتی بلیت‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته با کیفیت در داخل و بیرون ورزشگاه، دسترسی‌ها، پارکینگ‌ها و… را در نقش جهان انجام داده‌ایم، معتقدم ورزشگاه مدرنی را در اصفهان داریم که می‌تواند در فصل آینده میزبان خوبی برای بازی‌های بین المللی به خصوص بازی‌های تیم ملی ایران باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)