آندره ویلاس بوآس 35 ساله در حالی برابر تیم مورینیو قرار می گیرد که چندین سال تحت نظر او کار کرده و مارچ 2012 از چلسی اخراج شد.

تاتنهام در حال حاضر به همراه آرسنال  در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به توپچی ها در رده دوم هستند.بنابراین در بازی شنبه شب برای کسب چهارمین پیروزی لیگ برابر چلسی تلاش خواهند کرد.

تاتنهامی ها که در ورزشگاه وایت هارت لین فوتبالشان را دنبال می کنند، آمار بسیار ضعیفی برابر چلسی حریف لندنی خود دارند به این صورت که آنها در 42 مصاف اخیرشان برابر چلسی از زمان سال 1992 که سری جدید لیگ برتر جزیره شکل گرفته تنها سه برد داشته اند.

پسران ویلاس بوآس همچنین در شش دیدار اخیرشان برابر چلسی نتوانسته اند این تیم را شکست دهند و آخرین پیروزی آن ها به لطف گل زنی جرمین دفو و گرت بیل با حساب 2-1 بدست آمد که به آپریل سال 2010 بازمی گردد.

با تمام این اوصاف سرمربی تاتنهام با خریدهایی که در تابستان داشته و باعث تقویت تیمش شده امید زیادی برای پیروزی در این دیدار برابر تیم سابقش دارد که طی یک سال از 2011 تا 2012 هدایت این تیم را بر عهده داشت.

تاتنهام از پنج بازی نخست این فصل چهار پیروزی کسب کرده اند و در حال حاضر به صورت مشترک با آرسنال در صدر جدول رده بندی حضور دارند.

تنها شکست تاتنها در 13 مصاف اخیرش به در اوایل این ماه به دست آرسنال در ورزشگاه امارات شکل گرفت و در حال حاضر آنها بین پنج لیگ معتبر اروپایی با دریافت تنها یک گل بهترین عملکرد خط دفاعی را دارند

با تمام این اوصاف ویلاس بوآس کسی است که طی زمان حضور مورینیو در چلسی در سال های 2004 و 2007 به عنوان دستیار در کنار مورینیو کار کرده اما این پایان کار بوآس در چلسی نبود و او یک بار دیگر در سال 2011 این بار به عنوان سرمربی به این تیم بازگشت اما بازگشتی که تنها یک سال دوام داشت و او سریعا به دنبال نتایج ضعیفی که کسب کرد اخراج شد.

ویلاس بوآس سرمربی موفق حال حاضر تاتنهام می تواند شنبه عصر با تیمی کامل در وایت هارت لین به میزبانی چلسی برود و تنها کاپوئه و یونس کابول از جمله بازیکنانی هستند که قطعا این بازی را از دست خواهند داد.دنی روس مدافع احتمالا در این بازی به میادین بازمی گردد.

در عین حال چلسی از دو بازی خارج از خانه این فصل تنها یک امتیاز کسب کرده که به تساوی 0-0 برابر منچستر یونایتد مربوط می شود و دومین بازی خارج از خانه نیز با شکست 1-0 برابر اورتون انجام شد.

دیدار این دو تیم در فصل گذشته در وایت هارت لین به سود چلسی با پیروزی 4-2 به پایان رسید

مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید نیز تقریبا می تواند با تمام قوا به جدال شاگرد سابقش برود اما قطعا مارکو فن گینکل پس از مصدومیت در لیگ کاپ مصدومیت گریبانگیرش شد به این بازی نمی رسد و دست کم تا شش ماه به دور از میادین خواهد بود اما حضور رامیرس هافبک برزیلی چلسی هنوز مشخص نیست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)