پرسپولیس نیوز : رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: خداحافظی از فوتبال برای محرم زود بود.

مهدی تاج درباره مطالبات هادی نوروزی از دو باشگاه پرسپولیس و نفت اظهار داشت:متاسفانه وضعیت زندگی نوروزی خوب نیست.برخلاف آنچه که مردم تصور می کنند بازیکنان فوتبال به اندازه رقم هایی که باشگاه ها اعلام می کنند، عایدی ندارند و مرحوم هادی نوروزی هم چنین وضعیتی داشت.

وی ادامه داد:با پدر همسر نوروزی و همسر او درباره وضعیت مطالبات این بازیکن صحبت کردم و آنها اظهار داشتند که هنوز بخشی از قرارداد این بازیکن از باشگاه نفت باقی مانده ضمن اینکه هنوز از رقم قرارداد این فصل مبلغ کمی به او پرداخت شده است.امیدوارم با مساعدت مسئولان دو باشگاه نفت و پرسپولیس هر چه زودتر مطالبات نوروزی به خانواده این بازیکن پرداخت شود.سازمان لیگ هم آمادگی هرگونه مساعدتی در این زمینه را دارد.

رییس سازمان لیگ درباره بلیط فروشی در مراسم تشییع هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی گفت: روز گذشته با مسئولان شرکت تجهیز ، حراست وزارت ورزش و مسئولان ورزشگاه آزادی نشستی برگزار شد و از زوایای مختلف این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان مشخص شد که پیمانکار ورزشگاه آزادی خودسرانه اقدام به بلیت فروشی پارکینگ ورزشگاه آزادی کرده که کار ناپسندی بوده و مورد اعتراض و نکوهش تمامی اهالی فوتبال قرار گرفت.

تاج درباره وداع محرم نویدکیا با فوتبال اظهار داشت:محرم یکی از بازیکنان بزرگ و با اخلاق فوتبال ایران و باشگاه سپاهان است و من قصد منصرف  کردن او از این تصمیم را ندارم هرچند معتقدم خداحافظی از فوتبال برای محرم زود بود. اعتقاد دارم باید قداست این بازیکن که سال ها برای فوتبال ملی ایران و باشگاه سپاهان افتخارآفرینی کرده باید حفظ شود و نباید راضی شویم تا به راحتی اینگونه اسطوره ها از صحنه فوتبال کشور کنار بروند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)