پرسپولیس نیوز : ‌رئیس سازمان لیگ برتر گفت: امکان فروش الکترونیکی بلیت در دربی وجود ندارد اما بعد از آن ما بلیت‌فروشی را در ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی انجام خواهیم داد.

مهدی تاج با اشاره به فروش بلیت الکترونیکی در مسابقات لیگ برتر گفت: ما دیروز با مسئولان بلیت الکترونیکی جلسه خوبی را داشتیم و تصمیممان از قبل این بود که برای دربی 10-20هزار بلیت به صورت الکترونیکی بفروشیم اما هم درخواست آقای فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و هم آقای رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که فروش الکترونیکی در دربی پیش رو مناسب نیست.

وی ادامه داد: فردا در شورای تأمین استان تهران جلسه خواهیم داشت و معلوم نیست این شورا هم با درخواست ما مبنی بر فروش بلیت الکترونیکی موافقت کند یا نه ولی به نظرم حرف مدیران استقلال و پرسپولیس درست است چرا که فرصت کمی تا بازی دربی مانده اما با این حال ما تمام شرایط را برای فروش بلیت الکترونیکی مهیا کردیم. گیت‌ها آماده و کارتها هم مهیا شده است و هواداران برای تهیه بلیت الکترونیکی مشکل چندانی نخواهند داشت. انشالله بعد از مسابقه دربی فروش الکترونیکی به شکل جدی‌تری انجام خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به لغو اردوی تیم ملی در پرتغال خاطرنشان کرد: این مسئله باعث شد ما دربی را زودتر از زمان اعلام شده برگزار کنیم و به همین دلیل فرصت لازم برای کار تبلیغاتی روی بلیت الکترونیکی نیست و البته من خودم از مسئولانی که کار بلیت الکترونیکی را انجام می‌دهند خواسته‌ام حداقل در چند برنامه تلویزیونی در مورد بلیت الکترونیکی و مزایای آن برای مردم توضیح بدهم. به هر حال در این کار مردم می‌توانند با تهیه بلیت روی صندلی‌های مخصوص خود بنشینند. باشگاه‌ها هم باید روی این مسئله کار کنند.

مهدی تاج در خصوص نحوه بلیت‌فروشی طبقه دوم استادیوم آزادی که صندلی ندارد، گفت: قرار نیست طبقه دوم استادیوم آزادی صندلی نصب شود. ما بلیت طبقه دوم را به صورت الکترونیکی می‌فروشیم اما هواداران می‌توانند در هر قسمتی که خواستند بنشینند. اما در طبقه پائین باید در ردیف و شماره صندلی مخصوص کارت خود بنشینند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص کسر امتیاز از برخی باشگاه‌ها به دلیل شعارهای هوادارانشان اظهار داشت: در این خصوص من یک اعتقادی دارم و اینکه باید به سمتی برویم که همراه با کار فرهنگی از حرکات زشت افراد جلوگیری شود. در مورد کسر امتیاز یک نگرانی‌هایی وجود دارد و آن اینکه افرادی با نفوذ  طرفداران یک تیم باعث شود تیمی متهم به فحاشی شود. این نگرانی باید در مطالعات دیده شود و در این ارتباط سازمان لیگ مسئول نیست خود کمیته انضباطی باید تمهیداتی بیندیشد.

تاج در خصوص اینکه تیم‌هایی که از آنها کسر امتیاز شده می‌توانند به فیفا شکایت کنند، گفت: من نمی‌دانم آیا این تیم‌ها می‌توانند چنین کاری را انجام بدهند یا نه.

رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به لغو اردوی تیم ملی و فاصله ایجاد شده بین مسابقات لیگ برتر گفت: امروز مهمترین درخواست آقای کی‌روش که از طریق دستیارانش به ما اعلام کرد، این بود که بازی‌ها طبق روال گذشته انجام شود تا در آخر لیگ ما یک فرصت خوبی داشته باشیم که بتوانیم حداقل سه هفته با بازیکنان تیم ملی در اردو باشیم و به نظر من این یک حرف منطقی است. من فردا یک جلسه با کی‌روش خواهم داشت که بیشتر جنبه تشریفاتی دارد چرا که ما امروز نزدیک به دو ساعت و نیم برنامه‌های کی‌روش را مورد بررسی قرار دادیم.

رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص وضعیت توپ‌های شرکت آل‌اشپورت که در چند روز اخیر مورد انتقاد برخی مربیان و باشگاه‌های لیگ برتری بود اظهار داشت: در این رابطه ما باید با دقت عمل کنیم. اینکه بگوییم کسی حق ندارد در مورد توپ‌ها و لباس‌های اظهار نظر کند و این کار جرم محسوب می‌شود، صحیح نیست. یا اینکه بخواهیم مسیر دادسراها را برای این موضوع در نظر بگیریم. یک مقدار باید آستانه تحملمان را بالا ببریم. بعد از آن اینکه کیفیت توپ‌ها نسبت به سال قبل بهتر شده شکی وجود ندارد اما آیا می‌توان کیفیت توپ‌ها را بالا برد، این موضوعی بود که من دیروز به نماینده آل‌اشپورت اعلام کردم او آمده بود و اعلام کرد اگر شرایط مهیا نیست، قرارداد توپ‌ها را لغو کند. اما من به وی اعلام کردم که ما باید کیفیت توپ‌ها را بالا ببریم و او هم قرار شد با مسئولان آلمانی آل‌اشپورت در این زمینه گفت‌وگو کند و قرار است مسئولان آلمانی آل‌اشپورت به ایران بیایند و ما در خصوص کیفیت اجناس با آنها صحبت کنیم که در نهایت توپ‌های با کیفیت‌تری را برای لیگ برتر در نظر بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)