سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: نظر کی‌روش مبنی بر ۱۶ تیمی شدن لیگ محترم اما ما مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون را اجرا می‌کنیم.

به گزارش فارس، مهدی تاج پس از پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال در دیدار خبرنگاران در خصوص حضورش اظهار داشت: امروز آمده ‌ام تا در مورد برنامه‌های تیم ملی با نبی صحبت کنم و قرار است او صحبت‌ها را به کی‌روش انتقال دهد.

وی افزود: امیدواریم تیم ملی نتیجه بگیرد و راهی جام جهانی شود که اگر این اتفاق نیفتد فوتبال ما در حالت وخیم قرار خواهد گرفت.

خبرنگاری پرسید کی‌روش خواسته لیگ 16 تیمی باشد و آیا شما با خواسته او موافقت کردید گفت: نظر کی‌روش محترم است اما ما مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون را اجرا می‌کنیم.

تاج در خصوص اینکه رسولی‌نژاد و مسئولان وزارت ورزش خواسته‌اند که لیگ 18 تیمی باشد گفت: نامه‌ای از وزارت ورزش به دست ما نرسیده اما نقطه نظراتی وجود دارد اما با همه این صحبت‌ها باز هم در نهایت هیئت رئیسه و علی کفاشیان می‌توانند نظر نهایی را بدهند.

به گزارش فارس، تاج در خصوص صحبت‌های عزیز‌محمدی مبنی بر اینکه تیم ملی اگر به جام جهانی نرود فوتبال ما از بابت 16 تیمی شدن ضرر می‌کند گفت: اینگونه نیست ما تا 20 اردیبهشت بازی داریم و اردوهای تیم ملی برگزار می‌شود. حتی در حال تلاش هستیم که نیم‌فصل اول فصل جدید را یک هفته جلو بیندازیم که تیم ملی به برنامه‌هایش برسد.

وی تاکید کرد: متاسفانه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد برای بازی با لبنان شرایط بهتری داشتیم.

تاج همچنین در خصوص غلامرضا بهروان خبر داد و گفت: می‌خواهم بهروان را به عنوان مسئول مسابقات لیگ دسته اول انتخاب کنم و از او در این لیگ استفاده شود.

سرپرست سازمان لیگ برتر در ادامه صحبت‌هایش در خصوص زمان برگزاری مسابقات پلی آف و اعتراض باشگاه ذوب آهن گفت: حکم صادره کمیته انضباطی باید به تائید کمیته استیناف برسد و به همین خاطر هنوز برنامه‌ریزی صورت نگرفته است.

وی در خصوص اینکه مسئولان معترض به تصمیم کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند تا به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنند گفت: مسائل فوتبالی بهتر است در فدراسیون و خود کمیته استیناف حل شود ضمن آنکه برای ما حکم کمیته استیناف حکم ثانویه خواهد بود.

تاج همچنین در خصوص حضور علی پروین در محل سازمان لیگ و اینکه آیا از انتخاب سرمربی پرسپولیس خبر دارد یا خیر گفت: انصافا هیچ خبری از انتخاب سرمربی پرسپولیس ندارم و پروین تنها به اینجا آمده بود که با هم ناهار بخوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)