رئیس سازمان لیگ گفت: طبق مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، سال آینده قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در سایت‌های باشگاه‌ها منعکس می‌شود.

به گزارش سایت سازمان لیگ، مهدی تاج، در مورد صدور مجوز حرفه‌ای، آیین‌نامه نقل و انتقالات و انتشار قرارداد بازیکنان توضیحاتی ارائه داد.

*در مورد مسئولیت جدیدتان و صدور مجوز حرفه‌ای شرح می‌دهید؟

کلیه امور اجرایی صدور مجوز حرفه‌ای قبلا در اختیار سازمان لیگ بوده و زحمت اجرای آن توسط دبیر محترم سازمان لیگ و کارشناسان آن انجام می‌شود. بخش مدیریتی عالی آن در فدراسیون انجام می‌شد که از این پس به سازمان لیگ محول شده است و گزارش آن به فدراسیون ارسال می‌شود.

*آیین نامه نقل و انتقالات در چه مرحله‌ای است و در چه زمانی اعلام خواهد شد؟

آیین نامه نقل و انتقالات آخرین مرحله خود را می‌گذراند و نظرات بسیاری از کارشناسان و مسئولین گرفته شده و جوانگرایی و کاهش هزینه‌ها وجه غالب این آیین نامه است و در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

*بحث اعلام قراردادها را چگونه بررسی می‌کنید؟

طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در سال آینده قراردادهای بازیکنان و کادرفنی در سایت باشگاه منعکس می‌شود و همین امر موجب کاهش هزینه‌ها شده و قدرت مقایسه را به مسئولین و هواداران می‌دهد، ولی مناسب این است که اگر بنا به انتشار قرارداد باشگاه‌ها باشد همه باشگاه‌ها باید این امر را انجام بدهند.

توضیح روابط عمومی سازمان لیگ: در برخی از سایت‌ها به نقل از مصطفی شهبازی، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ انتشار قرارداد‌های سال آینده مخالف قوانین اعلام شده بود که روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتشار قراردادها مجاز است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)