پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر مشخص شود که داوری‌ها شبهه‌دار است بدون رودربایستی و تعارف با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

مهدی تاج در مورد مشکلات داوری که در چند دیدار لیگ یک مشاهده شده و گفته می‌شود این مشکلات داوری شائبه‌دار بوده است، اظهار داشت: حسین عسگری در جریان این مسائل است و قرار شده بعد از مشاهده فیلم چند بازی نظرش را اعلام کند.

وی ادامه داد: اگر در داوری‌ها مشکلی نباشد که هیچ اما اگر گفته شود داوری‌ها شبهه‌دار باشد بدون رودربایستی و تعارف با متخلفان برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ در خصوص شرایط واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: معتقدم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به کسی واگذار شود که اهلیت و به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشد. اگر دو مالک پرسپولیس و استقلال با نظام روح سازگاری نداشته باشند در هر موضوعی مشکل درست می‌کنند.

تاج درباره وضعیت 4 نماینده کشورمان در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های نفت، فولاد و تراکتورسازی شرایط خوبی دارند. شما دیدید که نفت چطور الجیش را شکست داد و نشان داد همه چیز پول نیست.

وی تصریح کرد: امیدوارم سه‌شنبه برای پرسپولیس آغاز جریان مثبت و شوک خوبی باشد. از تماشاگران درخواست دارم به بازی‌های لیگ نگاه نکنند و برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)