مرجع خبری پرسپولیس : نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان پرسپولیس به عواقب رفتار زشت‌شان فکر نکردند و این موضوع را بسیار ساده پنداشتند.

 

مهدی تاج در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: با حضور کی‌روش فوتبال ایران از برزخ درآمد و شرایط را بسیار خوب می‌بینم. می‌توانیم با شکست بحرین و اندونزی به مرحله بعد مسابقات انتخابی جام جهانی صعود کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد:‌ باشگاه‌ها ما هم شرایط بسیار خوبی دارند و زمانی که تیم ملی بتواند موفق باشد، نشان‌دهنده آن است که باشگاه‌ها نیز عملکرد خوبی داشته‌اند.

تاج درباره شرایط میزبانی بحرین خاطرنشان کرد: بهترین امکانات را برای بحرینی‌ها فراهم کردیم و امیدوارم آنها بتوانند شرایط خوبی را فراهم کنند و مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور بانوان باحجاب کشورهای اسلامی در مسابقات تصریح کرد: شعار فیفا این است که فوتبال برای همه، پس با این شعار می‌توان انتظار داشت که فیفا شرایط را برای همه تیم‌ها یکسان در نظر می‌گیرد و با توجه به اینکه کشورهای اسلامی برای حضور بانوان خود شرط حجاب را عنوان کرده‌ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

تاج درباره شرایط تیم فوتبال امید یادآور شد: همچنان امیدوار هستیم و پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم. فیفا چهار ماه است که جواب ما را نداده و امیدوارم که این مسئله هر چه زودتر به نفع تیم ملی ایران به پایان برسد.

وی گفت: این‌ها آسیب ناشی از نداشتن کرسی و تعارف کرسی‌های بین‌المللی به همدیگر است. با این حال به صورت جدی پیگیر مسئله تیم امید هستیم. بازیکن تیم امید عراق هم در واقع مرتکب دو تخلف شده و آن این است که با دو شناسنامه یعنی دو اسم و دو سن در مسابقات شرکت کرده است. ما تمام مدارک را در این خصوص به فیفا ارسال کرده‌ایم اما با وجود گذشت 4 ماه هنوز رإیی صادر نشده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: سابقه نداشته که چنین پرونده‌ای 4 ماه باز بماند. با وجود اینکه دو بار ضرب‌الاجل تعیین کرده بودند اما رإیی صادر نشد در صورتی که 24 ساعته در خصوص تیم امید ایران رإی دادند. امیدواریم هر چه زودتر رای را چه به سود ما باشد و چه به زیان ما اعلام کنند.

تاج در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان و حرکت زننده بازیکنان پرسپولیس گفت: تلویزیون همه چیز را پخش کرد و دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. صبح امروز در صحبتی که با حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید برخورد جدی با این ناهنجاری‌ها  صورت گیرد. حرکت بسیار زشتی صورت گرفته و به نظر من اگر در تلویزیون نشان داده نمی‌شد بهتر بود، با این وجود رسانه ملی کار درستی کرد که تکرار مجدد این صحنه را نشان نداد.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی در حال بررسی موضوع است و خاطیان را احضار کرده تا در خصوص آنان فعلا رای موقت صادر کند چرا که در خصوص چنین پرونده‌های سنگینی ابتدا رای موقت صادر می شود. امیدوارم دیگر شاهد چنین حرکاتی در فوتبال کشور نباشیم. به نظرم بازیکنان خاطی به عواقب رفتار زشت‌شان فکر نکردند و این موضوع را بسیار ساده پنداشتند.

تاج در خصوص صحبت‌های عزیز محمدی مبنی بر عدم حضور ناظران AFC پس از این در ایران گفت: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر به ایران نخواهند آمد چرا که ما شرایط خوبی داریم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مصوبه مجلس برای کمک به باشگاه‌ها گفت: مجلس قبلا مصوبه‌ای داشت که تمام شرکت ها یک درصد از بودجه خود را به ورزش کمک کنند اما تبصره‌ای داشت که این بودجه خرج ورزش حرفه‌ای نشود که این تناقض دارد و باید این نقص هم برطرف شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)