پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان لیگ گفت: باید هرچه زودتر بلیت‌ فروشی ورزشگاه‌ها الکترونیکی شود.

مهدی تاج در نشست روسای هیئت فوتبال استانی دقایقی برای حاضران سخنرانی کرد گفت: خوشبختانه با نظم خوبی رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در حال برگزاری است و تمام برنامه ریزی ما به این ترتیب است که هر دو جام را تا 20 اردیبهشت به پایان برسانیم. البته درباره اینکه چرا بازی‌‌های نیمه نهایی جام حذفی را در آن دو تاریخ برگزار کردیم حرف و حدیث‌هایی شد اما خوشبختانه با توجه به تقویم اعلام شده دو بازی را برگزار کردیم و اگر برگزار نمی‌کردیم، نمی‌توانستیم بازی‌های بعدی را برگزار کنیم. در خصوص برگزاری فینال جام حذفی هم جوانب را بررسی می‌کنیم و زمان و مکان جام حذفی را مشخص خواهیم کرد. البته سعی داریم که امروز زمان فینال و نه مکان آن را و همچنین زمان دیدارهای دو هفته پایانی لیگ را اعلام کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ادامه داد: به هر جهت تیم ملی در اولویت است و با توجه به سه بازی حساسی که در پیش داریم و تقویمی که تعیین شده بازیکنان باید از یک تاریخ مشخص در اختیار تیم ملی باشند. البته قبول دارم که بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می شود اما باید با توجه تقویم بازی‌ها را به پایان ببریم و طی روزهای دوم تا چهارم تیرماه هیئتی از کنفدراسیون برای بررسی لیگ برتر به ایران می آید. قبلا کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها 4 سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بررسی می کرد اما در حال حاضر آنها همه باشگاه‌ها را بررسی می کنند. البته ما یک فرصت خوب داریم و آن این است که اگر ورزشگاه غدیر اهواز را بتوانند به استاندارد درجه A برسانند می‌توانیم بعد از ژاپن دوم و در غرب آسیا اول شویم. باید هر چه زودتر بلیت فروشی را الکترونیکی کنیم و بلیت فروشی مکانیزه شود تا شاهد برخی اتفاقات تلخ در ورزشگاهها نباشیم و فدراسیون و سازمان لیگ به شدت پیگیر این ماجرا هستند.

تاج در پایان گفت: دستوری که هیئت رئیسه دارد 16 تیمی کردن لیگ برتر است و باز هم تاکید می کنم که امروز برنامه جام حذفی و لیگ برتر را در دو هفته پایانی اعلام می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)