خبرگزاری پرسپولیس :  عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است برای کم شدن حاشیه فوتبال باید از اظهار نظرهایی که کمکی نمی‌کند خودداری کرد.

مهدی تاج در حاشیه جشن آشتی فوتبالی‌ها در پاسخ به سوالی که مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال بود، گفت: من در آن دوره اصلا کاندید نبودم و حتی گفتم اگر کفاشیان بیاید من کاندید نمی‌شوم و اگر یادتان باشد برای هیچ پست دیگری هم کاندید نشدم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چگونه باید همدلی در ورزش ما بیشتر شود؟ گفت: به نظرم باید همه خویشتنداری کنند و به کم حرف زدن عادت کنیم و کمتر اظهار نظر کنیم. به عنوان مثال خود من از زمانی که در فدراسیون سمتی ندارم، تاکنون صحبتی نکرده‌ام چرا که فکر می‌کنم صحبت‌هایم مفید نیستند و تنها ممکن است ایجاد تنش کند.

تاج درباره تیم ملی و راه صعودش به جام جهانی گفت: تیم ملی ما به جام جهانی صعود خواهد کرد و در این راه اگر زیبا هم بازی نکردیم ولی پیروز شویم‌ ایرادی ندارد چرا که از صعود به جام جهانی کشورمان سود می‌برد و فوتبالمان از حالت برزخی خود بیرون می‌آید و روند رو به رشدی را به خود می‌گیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این که آیا علی کریمی به این تیم باز می‌گردد یا خیر؟ گفت: این موضوعی است که مدیرعامل آن را دنبال می‌کند و در هیات مدیره صحبت‌هایی شده تا از پرسپولیسی‌های قدیمی استفاده و به آنها احترام گذاشته شود تا از تیم جدا نشوند. کریمی هم بازیکن بزرگی است و برای برگشت او فضا باید به گونه‌ای باشد که سرمربی هم شکسته نشود. البته خوشحالم که کریمی گفته برای برگشت شرطی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)