رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد در صورتی که ورزشگاه آزادی مجهز به استفاده از تکنولوژی سیستم کمک داور ویدیویی نشود، پرسپولیس و استقلال از میزبانی محروم می‌شوند.

به نقل از فدراسیون فوتبال؛ نشست نهایی مربوط به تکنولوژی کمک داور ویدیویی به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی،مدیرعامل‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال،دبیرکل فدراسیون فوتبال،رئیس سازمان لیگ و جمع دیگری از مسولان مرتبط برگزار شد.

 در این جلسه، بحث مفصلی درباره موضوع ضرورت تجهیز ورزشگاه آزادی،ورزشگاه میزبان بازی‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به تکنولوژی کمک داور ویدیویی صورت گرفت و موارد مربوط به آن توسط حاضران به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست گفت:موضوع تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدیویی جزو الزامات اساسی و قطعی موردنظر فدراسیون است.با توجه به این موضوع،پرسپولیس و استقلال با خیل عظیم هوادارانی که دارند نباید از سایر باشگاه‌ها که فعالانه در این زمینه اقدامات مرتبط را انجام داده اند عقب بیفتند.

وی افزود:در صورت عدم نصب تجهیزات مرتبط با کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی در آینده،بازی‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ناچار در ورزشگاه‌های دیگر کشور که به این سیستم مجهزند برگزار خواهد شد. بنابراین تاکید ما ضرورت آماده سازی ورزشگاه آزادی است.

بر این اساس، در ادامه جلسه با ارائه توضیحاتی از سوی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال،مقرر شد منابع لازم جهت فرایند مربوط به نصب تجهیزات کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی فراهم شود تا این دو باشگاه بتوانند در رقابت‌هایی که میزبان محسوب می شوند از این تکنولوژی بهره ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)