رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در صورتی که مشکل ابومسلم تا شنبه حل نشود، از حضور این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک به طور حتما جلوگیری می‌کنیم.

مهدی تاج در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه مراسم تجلیل از "مردان قانونمند فوتبال ایران"، اظهار کرد: به نظر من امشب مراسم بسیار عالی را شاهد بودیم و از باشگاه هنرمندان ورزشی ، تشکر می‌کنم. سازمان لیگ هم کمک زیادی در این باره داشت و از حاضران برای حضور در این مراسم دعوت کرد. ای کاش 10 تا اتفاق دیگر مانند این در سال تکرار می‌شد تا اهالی فوتبال دور هم جمع شوند و دل‌هایشان به یکدیگر نزدیک شود. از یاریار مدیریت باشگاه هنرمندان به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

رییس سازمان لیگ برتر درباره مشکلات پیش آمده میان دایی و مایلی کهن، اظهار کرد: به نظر من همه باید نشان دهیم که با هم هستیم و کدورت‌ها را کنار بگذاریم. این دو نیز باید با هم آشتی کنند، زیرا در این صورت بسیار زیباتر خواهد بود. البته برنامه‌های برای آشتی مایلی کهن و دایی در دست داریم که فعلا زود است و درباره آن صحبت نمی‌کنم،‌ ولی امیدوارم اهالی فوتبال با سعه صدر در قبال یکدیگر عمل کنند.

وی درباره مشکلات مالکیت تیم ابومسلم، نیز گفت: مشکل این تیم باید توسط مسئولان استانی حل و فصل شود و امیدوارم که خرد جمعی در مشهد وجود داشته باشد و دور هم جمع شوند تا مشکلات این تیم را به صورت ریشه ای حل کنند. اگر مشکلات این تیم تا شنبه حل نشود، دیگر نمی‌شود کاری کرد و هیچ راهی برای آنان متصور نیست و از حضور تیم ابومسلم پس از هفته‌ چهارم لیگ دسته یک کشور که شنبه انجام می‌شود جلوگیری به عمل می‌آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)