رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از منتقدان به برنامه های لیگ گلایه کرد و گفت: هم اکنون چهار تیم در لیگ قهرمانان آسیا داریم و برای افرادی که در جریان برنامه های لیگ هستند، اما به آن انتقاد وارد می کنند، متاسفم.

مهدی تاج روز سه شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی لیگ برتر و دسته یک کشور در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: همواره در آغاز و پایان فصل برای ناظران و داوران جلسات توجیهی برگزار می کنیم. لیگ برتر و دسته یک هم اکنون در مرحله حساسی قرار دارد به گونه ای که در لیگ برتر سابقه نداشته که به طور همزمان پنج تیم در هفته های پایانی شانس قهرمانی داشته و پنج تیم نیز با خطر سقوط به دسته پایین تر مواجه باشند.

وی با بیان اینکه اشتباهات جزو جدایی ناپذیر داوری است، اما این دلیل نمی شود که پس از هر اشتباه داوری با انجام مصاحبه حاشیه ایجاد شود.

تاج خاطر نشان کرد: مشکلات با انجام مصاحبه برطرف نمی شود، مسئولیت برگزاری مطلوب مسابقات بر عهده ناظرات است و این مسئولیت شامل حال رسانه ها نمی شود.

تاج ادامه داد: لیگ را می توانستیم پایان اسفند تمام کنیم، اما با توجه به اینکه مایل بودیم سه هفته پایانی رقابت ها را به شکل همزمان برگزار کنیم با توجه به حضور تیم های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا این مساله امکانپذیر نبود، لذا سه هفته پایانی را به طور همزمان و در شروع سال 93 برگزار خواهیم کرد.

رییس سازمان لیگ در خصوص جوانگرایی در فوتبال کشور گفت: در حال حاضر هیچ فردی از هزینه های که در لیگ برتر می شود راضی نیست. دولت، باشگاه ها و بازیکنان هریک گلایه هایی از شرایط موجود دارند و این چرخه معیوب باید اصلاح و جوان شود.

وی ادامه داد: نحوه پرداخت ها باید ساماندهی شود، خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان همواره در کنار ما بوده و برای سال آینده اقدامات محدود کننده، تشویق کننده، ارزش گذاری شده و در چرخ تولید بازیکن نیز بازنگری خواهیم کرد.

تاج تاکید کرد: در سال آینده به دنبال این هستیم که برای باشگاه ها سقف بودجه تعیین کنیم و نهادهای نظارتی نیز به دنبال این موضوع هستند.

وی اظهار نگرانی کرد که با ادامه روند کنونی باشگاه ها متمول دیگر به این شکل در فوتبال هزینه نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)