پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ گفت: افزایش حقوق و دستمزد داوران را هفته قبل ابلاغ کردیم اما به دلیل اینکه حقوق کمی می‌گیرند حق ندارند بد قضاوت کنند.

جلسه توجیهی، هماهنگی و هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ای هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتر با مسئولین سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و طی این مراسم مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برای حاضرین در این جلسه صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* کی‌روش با برگزاری لیگ برتر و جام حذفی موافقت کرده و قرار است این بازی‌ها تا 20 فروردین ماه سال آینده تمام شود. ما با کسی دعوا نداریم چرا که کسی که بلد نیست حرف بزند دعوا می‌کند. به کارمان انتقادهایی می‌شود اما به آنها گوش نمی‌دهیم و با اقتدار کار را جلو می‌بریم.

* من در همه بخش‌های فوتبال بوده‌ام و احساسم این است اگر قرار است حرفی اجرایی شود باید برای آن آئین‌نامه تصویب کنیم. ناظر مسابقات فوتبال صاحب همه چیز نیست اما وظایفی دارد که باید برای آنها آئین‌نامه‌ای بنویسیم.

* گزارشگران استانی را گاهی جو می‌گیرد و صحبت‌هایی مطرح می‌کنند که بازتاب بدی دارد و از آنجایی که مسابقات پخش مستقیم می‌شود نمی‌شود آن را کاری کرد به طور مثال فلان گزارشگر می‌گوید با این تصمیم داور ملت ما زیر سؤال رفته است! مگر ما چند ملت داریم؟ ما یک ملت ایران هستیم، اینگونه حرف‌ها عواقب دارد.

* صدا و سیما برای مسابقات لیگ 18 میلیارد تومان به ما داد و این صدا و سیما به عنوان کارفرماست که تعیین می‌کند چه مسابقه‌ای پخش شود و چه مسابقه‌ای پخش نشود و اینکه بازی‌های استقلال و پرسپولیس از تلویزیون پخش می‌شود از طرف ما نبوده و اگر صدا و سیما بخواهد مسابقات دیگری را پخش کند ما از این کار جلوگیری نمی‌کنیم. امسال قرارداد ما با صدا و سیما تمام می‌شود و پیشنهادهای خودمان را برای قرارداد بعدی داده‌ایم که رقم قابل ملاحظه‌ای است.

* طبق قانون اگر صدا و سیما برای پخش بازیِ‌ها به باشگاه‌ها پول بدهد این کار درآمد است و در قانون هم پیش‌بینی شده اما اگر کارخانه‌‌ای مثل فولاد، سایپا و ذوب‌آهن به باشگاه‌ها پول بدهند اسم این کار کمک است که AFC‌ با آن مشکل دارد.

* قصد داریم در فروردین سال آینده جشن بهترین‌های فوتبال را برگزار کنیم.

* من خودم با انتخاب بهترین بازیکن اخلاق پس از هر بازی مخالفم چون متر و معیاری برای این موضوع وجود ندارد اما انتخاب بازیکن جوانمرد حسابش جداست.

* در بازی‌هایمان از حراست کمک می‌گیریم اما حراست در تعریف AFC افسر امنیتی معنی شده است، ما تلاش می‌کنیم افسران امنیتی مختص لیگ تشکیل بدهیم.

* ورزشگاهی که 5 هزار و یک نفر گنجایش داشته باشد و امکانات هم در آن مهیا باشد طبق قوانین می‌تواند میزبان بازی‌های بین‌المللی باشد.

* افزایش حقوق و دستمزد داوران را هفته قبل ابلاغ کردیم اما داوران به دلیل اینکه حقوق کمی می‌گیرند حق ندارند بد قضاوت کنند چون پذیرفته‌اند که با این شرایط در فوتبال فعالیت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)