پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان لیگ گفت: اگر سازمان لیگ قاطعیت خود را اجرا نمی‌کرد لیگ ما دیگ می‌شد.

 مهدی تاج درباره بخشیده شدن محرومیت تماشاگران استقلال که از سوی او عنوان شده بود، اظهار داشت: ما درخواست باشگاه استقلال را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم که آنها عنوان کردند از سوی باشگاه استقلال نامه‌ای به کمیته انضباطی ارسال نشده و همچنین از گذشته این تصمیم را گرفته‌ایم و احتمال تغییر آن وجود ندارد.

وی درباره اعتراض تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند و شعارهایی علیه او سر دادند، یادآورشد: تماشاگران حدود 50-60 نفر و شاید کمتر پشت درب ورزشگاه حضور داشتند و شعار خاصی هم سرداده نشد. اشخاصی هم نیامده بودند که بخواهد اتفاقی بیفتد.

سرپرست سازمان لیگ درباره فینال جام حذفی تصریح کرد: فینال 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد و درباره محل بازی هم ابتدا توافق دو باشگاه را در نظر خواهیم گرفت. تصور ما بر این است که این توافق صورت نمی‌گیرد البته شاید هم چنین اتفاقی رخ داد. اما پس از آن بحث قرعه‌کشی است که حالا می‌تواند هر شهری یا تهران و اصفهان باشد.

تاج در مورد اینکه آیا روز سه شنبه تکلیف مکان برگزاری فینال  مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: عجله‌ای در این باره نداریم نمی‌خواهیم ورزشگاه را تازه بسازیم. همه چیز مهیا است، فقط ورزشگاه را باید مهیا کنیم البته ممکن است در همان روز هم اگر دو باشگاه به توافق نرسیدند قرعه‌کشی صورت گیرد.

وی در مورد اینکه پیشنهاد سازمان لیگ برگزاری فینال در ورزشگاه ثامن است، تاکید کرد: سازمان لیگ نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد بلکه با توافق دو باشگاه موافقت خواهد کرد. من در نامه‌ای به نبی سرپرست تیم ملی عنوان کردم که برنامه‌های سال آینده را به ما اعلام کند تا سازمان لیگ پیش از اتمام این فصل رقابت‌ها برنامه سال آینده لیگ برتر جام حذفی و تمام موارد را یکجا اعلام کند حتی فینال مسابقات که قرار است در یک شهر برگزار شود را مشخص کرده باشد.

سرپرست سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به زمان فینال جام حذفی عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها اعتراضی اعلام کردند که این درخواست مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بحث غیرمنطقی و ضرر و سود تیمی مطرح نیست. ما دنبال این هستیم عدالت را رعایت کنیم. اگر قاطعیت سازمان لیگ وجود نداشت نمی‌توانستیم لیگ را پیش از مقدماتی جام جهانی به پایان برسانیم وحتی شاید تا برج 5 سال آینده به طول می‌انجامید.

وی افزود: باید حرفه‌ای بودن را یاد بگیریم. نمی‌توانیم بازی‌های استقلال را پس از دو روز در یک ورزشگاه برگزار کنیم. این اعتراض‌ها به هر حال طبیعی است و باید در حد اعتراض وجود داشته باشد. اما قاطعیت سازمان لیگ است که اگر وجود نداشته باشد کار را پیش نمی‌برد. اگر قاطعیت سازمان لیگ نبود لیگ ما دیگ می‌شد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)