رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا منتفی است و پرسپولیس همه موانع را رفع کرده است.

مهدی تاج در مورد شرایط حضور باشگاه‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلاتی که همگان می‌دانند دو تیم پرطرفدار کشورمان از حضور در آسیا منع شدند. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به‌دلیل پیشگیری از آن اتفاق هشدارهای لازم را در گذشته به مدیران هر دو باشگاه داده بود و از طریق مسئولان مربوطه در فدراسیون نیز جلسات موثری برگزار شده بود.

 وی ادامه داد: همان‌طور که در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفتم، متاسفانه باشگاه استقلال به هنگام بارگذاری مدارک برای حضور در آسیا بدهی قطعی از سوی فیفا داشته و چون نتوانست به موقع پرداخت کند و قاعوتا حذفش امسال از مسابقات انجام شده است.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس شرایط بهتری دارد و تمامی مراحل صدور مجوز حرفه‌ای را طی کرده است و هنوز مشکل خاصی ندارد و همه موانعش را رفع کرده است. با این حال این باشگاه نیز یک پرونده بدهی باقی‌مانده دارد که در صورت حل نشدنش ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه به وجود بیاید. ۲۰۰ هزار دلار تا ۵-۶ روز دیگر باید به یک بازیکن(رادوشوویچ) بدهد که یک مرحله‌اش را داده و بخش دیگر آن را باید بدهد که اگر ندهد دچار همین مشکل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)