مرجع خبری پرسپولیس :  سخنگوي فدراسيون فوتبال در خصوص پرداخت مطالبات داوران، آخرين اقدامات در خصوص داربي پايتخت و داوري اين ديدار گفت‌وگو کرد.

 

به نقل از سايت فدراسيون، مهدي تاج، رئيس کميته داوران گفت: در هفته جاري بالغ بر يک ميليارد تومان از مطالبات داوران پرداخت خواهد شد و البته 800 ميليون تومان آن تاکنون پرداخت شده و مابقي آن نيز تا پايان هفته جاري پرداخت خواهد شد.

وي در ادامه در خصوص برگزاري داربي پايتخت گفت: به دنبال جلسه برگزار شده، اسماعيل حسن زاده به عنوان ناظر ويژه کميته انضباطي در استاديوم حضور خواهد داشت و از نزديک کليه مسائل اين ديدار را زير نظر خواهد داشت و همچنين يداله سليماني – دبير کميته داوران به عنوان ناظر داوري اين مسابقه به مسائل داوري نظارت خواهد کرد. همچنين سيدرضا غياثي به صورت ويژه مسائل داوري اين ديدار را زير نظر خواهد گرفت و اين ناظران جدا از کساني هستند که سازمان ليگ برتر براي اين ديدار در نظر گرفته است و مطابق اطلاعات واصله، اين سازمان به صورت ويژه اقداماتي را در خصوص برگزاري اين ديدار انجام مي دهد و همانطور که پيشتر اعلام کرديم داور اين مسابقه اواخر روز چهارشنبه از طريق سايت فدراسيون اعلام خواهد شد.

 

 

سخنگوي فدراسيون در ادامه افزود: تاکنون هيچ گزينه اي براي داوري اين ديدار قطعي نشده است و پس از معرفي داور، غياثي – عضو کميته داوران روز پنجشنبه و پس از انتخاب کادر داوري مسابقه، دلايل خود را براي اين انتخاب اعلام خواهد کرد.

 

رئيس هيات رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه اي فوتبال از برگزاري جلسه امروز اين هيات خبر داد و گفت: در جلسه امروز اين ستاد که با حضور همه اعضاء تشکيل خواهد شد در خصوص پرونده هاي موجود تصميم گيري خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)