سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان خطاب به محمدرضا خلعتبري گفت: نام تیمی که در ایران انتخاب می کنی مهم نیست اما فقط به حضور در ایران فکر کن!

مهدی تاج در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم مشکل خلعتبری به زودی حل شود، مسئولان عجمان همکاری لازم را نداشته اند اما رویانیان با جدیت این موضوع را پیگیری کرده است و به زودی مشکل وی حل خواهد شد.

سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال کشورمان در مورد توپ های لیگ برتر نیز گفت: تا به حال اعتراض های زیادی داشته ايم اما خیلی ها هم از توپ ها راضی بوده اند با این وجود یک هیئت کارشناسی تشکیل داده ایم تا موضوع توپ ها را بررسی کنند و در صورتیکه نتیجه کارشناسی مساعد نباشد توپ ها را عوض می کنیم.

وی ادامه داد: برای دریافت توپ های بهتر می بایستی بیشتر هزینه کنیم این در حالی است که شرکت مورد نظر، توپ های رایگان به ما می دهد.

تاج در مورد رنگ توپ ها گفت: رنگ توپ موضوع مهمی نیست اما باشگاه ها این موضوع را پذیرفته اند.

سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال کشورمان در مورد تغییر زمان بازی ها گفت: در برخی موارد بنا به درخواست صدا و سیما برای هماهنگی های پخش زنده مجبور هستیم زمان بازی ها را تغییر دهیم و متعجم که چرا مجریان و گزارشگران به این موضوع اشاره نکرده اند.

وی در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت این دیدار در حال بررسی هستیم تا زمان مناسبی را برای این بازی مشخص کنیم اما هنوز به جمع بندی کامل نرسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)