رئیس سازمان لیگ گفت: دلمان نمی‌خواست شرمنده هواداران شویم اما متاسفانه باز هم بازی مساوی شد و خیلی‌ها ناراحت شدند.

به گزارش فارس، مهدی تاج پس از دربی 78 و تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: متاسفانه این بازی مساوی شد، دایی و قلعه‌نویی تلاش کردند که برنده بازی باشند و من احساس کردم که هر دو تیم دنبال پیروزی هستند. ما دلمان نمی‌خواهد شرمنده 90 هزار تماشاگری باشیم که به ورزشگاه آمدند و از صبح وقت خود را در ورزشگاه گذراندند.

وی ادامه داد: تماشاگران نشان دادند که همیشه هوادار استقلال و پرسپولیس هستند و توجهی به جایگاه آنها ندارند. بدون شک اگر این بازی برنده داشت فکر می‌کنم حتی تیم بازنده هم راضی از استادیوم خارج می‌شد!

رئیس سازمان لیگ درخصوص خداحافظی مظفری‌زاده از دنیای داوری خاطرنشان کرد: وی با من صحبت کرد و گفت که می‌خواهد پس از این بازی خداحافظی کند بدون شک مظفری‌زاده برای خودش طراحی‌هایی داشته و ما نمی‌توانیم اصرار کنیم که وی باز هم به داوری ادامه دهد. شاید برخی اتفاقات داوری موجب شده که وی خداحافظی کند اما به من گفته بود که می‌خواهد برای دکترا درس بخواند.

تاج در مورد فروش بلیت‌های الکترونیکی تصریح کرد: بخشی از جایگاه‌هایی که خالی بود مربوط به همین بلیت‌ها می‌شد برخی هواداران بلیت خریداری کرده بودند اما به ورزشگاه نیامدند من هم تمام تلاشم را به کار گرفتم که جای افرادی که نیستند خالی بماند. اگر شورای تامین اجازه دهد و شرایط فراهم شود همین حالا حاضر هستیم تمام بلیت‌ها را به صورت الکترونیکی بفروشیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد انتقادهای کرانچار مبنی بر بی‌نظمی در مسابقات گفت: برخی اتفاق‌ها به گونه‌ای رقم می‌خورد که ما مجبور هستیم اینگونه برنامه‌ریزی کنیم. جدول مسابقات ما مشخص است و همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود اما برخی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی موجب می‌شود که گاهی زمان بازی‌ها تغییر کند برای مثال در چند وقت اخیر تمام پروازهای اهواز به شهرهای مختلف لغو شده است و سازمان لیگ نمی‌تواند کاری برای این موضوع انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)