خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست جدید سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید از مدیرانی همچون رویانیان حمایت شود، گفت: قطعا رفتن آنها به صلاح و مصلحت فوتبال ایران نیست.

مهدی تاج در مورد استعفای رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: رویانیان در این مدت کارهای بزرگی برای پرسپولیس خصوصا در رده‌های پایه و زیربنایی انجام داده است. این اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اصولی چرخه بازیکن‌سازی در این باشگاه را به گردش درآورده و پرسپولیس را به باشگاه مولد بازیکن تبدیل می‌‎کند.

وی افزود: اقدامات آکادمیک و زیربنایی صورت گرفته در زمان مدیریت رویانیان در پرسپولیس که بنده هم در بخشی از آنها مشارکت داشتم، در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید، بسیار مفید بوده و باعث می‌شود پرسپولیس در سال‌های نه چندان دور از بازیکنان خودش استفاده کند.

سرپرست جدید سازمان لیگ فدراسیون فوتبال افتتاح بیش از 30 نمایندگی و دانشگاه علمی کاربردی را از کارهای بسیار ارزنده در بخش باشگاه‌داری در پرسپولیس دانست و تاکید کرد: این پروژه‌های اقتصادی درآمدزایی بسیار خوبی را برای پرسپولیس ایجاد می‌کند و قطعا رفتن چنین مدیری به مصلحت نیست.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: نه تنها رویانیان بلکه مدیرانی همچون او، فتح‌الله‌زاده و… با گرفتاری‌های اقتصادی باشگاه‌های خود را اداره می‌کنند که باید از آنها حمایت شود.

مهدی تاج در پایان با تقدیر از اقدامات رویانیان در این مدت در باشگاه پرسپولیس گفت: باید از مدیرانی همچون رویانیان حمایت شود و قطعا رفتن آنها به صلاح و مصلحت فوتبال ایران نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)