خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست جدید سازمان لیگ و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی این باشگاه گفت که رویانیان در جلسات هیات مدیره هر چند جلسه یک بار استعفا می‌دهد!

سرپرست جدید سازمان لیگ در نشست خبری امروز خود اعلام کرد برنامه لیگ برتر تا شش اسفند با توجه به برنامه‌ای که کی‌روش داده هیچ تغییری نخواهد کرد.

تاج همچنین از برگزاری تمامی بازی‌های خانگی سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد و گفت: از این پس بازی‌های خانگی این تیم حتی با استقلال و پرسپولیس در کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: از کفاشیان درخواست کرده‌ام مجمع سازمان لیگ به تعویق بیفتد تا در پست خود مستقر شوم، کفاشیان هم موافقت کرد. قرار است تعداد اعضای مجمع از یازده به پانزده نفر افزایش یابد.

تاج همچنین با رد شایعه برگزاری لیگ برتر در فصل بعد با 18 تیم گفت: از این فصل لیگ برتر 4/5 تیم سقوط می‌کنند. از آن سو دو تیم به طور مستقیم به لیگ برتر می‌آیند، تیم‌های دوم گروه‌های دوگانه دسته یک نیز پس از بازی پلی اف با تیم چهاردهم لیگ برتر دیدار خواهند کرد تا چهره آخرین تیم لیگ برتری مشخص شود.

وی در ادامه از انتخاب یک سخنگو برای سازمان لیگ خبر داد و گفت: با این کار دیگر مجبور نمی‌شوم که مدام مصاحبه کنم.

سرپرست جدید سازمان لیگ همچنین گفت: دو هیات آسیب‌شناسی برای لیگ‌های برتر و دسته یک تشکیل خواهیم داد که هیچ یک به سازمان لیگ وابسته نیستند ولی مشکلات این دو لیگ را استخراج می‌کنند، ضمن اینکه لیگ آزادگان از امروز زیرمجموعه لیگ برتر خواهد بود.

تاج ادامه داد: از این پس مجموعه تختی را به مجموعه کاری خود اضافه می‌کنیم و به باشگاه‌ها فشار می‌آوریم که علاوه بر استانداردسازی، آکادمی‌های خود را به صورت جدی ایجاد کنند.

وی همچنین گفت: من با لابی به سازمان لیگ نیامده‌ام هر چند روابطم با مسوولان وزارت ورزش خوب است و با آنها رفیق هستم.

تاج ادامه داد: سازمان لیگ نیروی جدیدی جذب نمی‌کند چون معتقدم حضور نیروهای زیاد در یک سازمان باعث ایجاد اختلاف بین آنها می‌شود. مهم این است که با کسانی که در اختیار داریم کارهای بزرگ انجام دهیم. سازمان لیگ به هیچ جا وابستگی نخواهد بود و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

سرپرست جدید سازمان لیگ برتر بار دیگر با تاکید بر لزوم تشکیل آکادمی باشگاه‌ها گفت: با جدیت این مساله را دنبال می‌کنم. من زمانی که در سپاهان بودم ورزشگاه نقش جهان را ساختم. من همچنین هشت بار به دادگاه رفتم و یک پرونده مفتوح هم ندارم.

تاج در ادامه اظهار کرد: یکی از کسانی که برای آمدن من به سازمان لیگ فشار آورد، عزیز محمدی بود و من قصد دارم بخشی از کارهای سازمان لیگ را به اتحادیه بسپارم. البته سازوکار این مساله باید مشخص باشد که در وظایف دو نهاد تداخلی ایجاد نشود.

وی همچنین در واکنش به تغییرات پی در پی مدیریت باشگاه‌ها گفت: من با این تغییرات موافق نیستم اما باید بپذیریم که باشگاه‌ها در حال خصوصی‌ شدن هستند و سهام‌داران‌ آنها تغییر می‌کنند. یکی از کارهایی که من در پی انجامشان هستم این است که دفاتر مالی باشگاه‌ها را افشا کنم. این کار رنسانسی در وضعیت باشگاه‌ها ایجاد خواهد کرد.

مهدی تاج در ادامه نشست خبری درباره استعفای رویانیان نیز بیان کرد: رویانیان در هر چند جلسه هیات مدیره یک بار استعفا می‌دهد. او مدیر خوبی است و زحمت زیادی می‌کشد همچنین دید اقتصادی خوبی دارد اما باید طوری خرج کند که بقیه باشگاه‌ها آسیب نبینند.

وی همچنین درباره اختلافاتی که در گذشته با کفاشیان داشت توضیح داد: زمانی که نایب رییس بودم درباره تیم جوانان، برداشتن علی دایی و آوردن فاتح تریم با کفاشیان مشکلاتی داشتم. اما من یک مدیر سازمانی بودم و هیچ موقع این اختلافات به بیرون درز نکرد و ارتباط‌مان بسیار صمیمی بود. من علیه هیات رییسه هم هیچ صحبتی نمی‌کردم اما نظراتی داشتم. حتی زمانی که به صداوسیما می‌رفتم درباره تیم جوانان توضیح می‌دادم. با اینکه با هیچ کدام از تصمیم‌های کمیته جوانان موافق نبودم.

سرپرست سازمان لیگ همچنین درباره دریافتی‌اش از فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من یک ریال هم از فدراسیون نگرفته‌ام و الان هم که در سازمان لیگ هستم نخواهم گرفت چون دندان اسب پیش‌کشی را نمی‌شمارند. زمانی که در اتحادیه بودم همین طور بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)