پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ گفت که باشگاه سپاهان مجوزی برای بودجه ۱۸ میلیاردی ندارد.

مهدی تاج در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در مورد سقف بودجه برای باشگاه‌ها گفت: ما برای بازیکنان سقف قرارداد نگذاشته‌ایم ولی برای باشگاه سقف بودجه مشخص کردیم. اگر باشگاهی تخلف کند پیگیر آن هستیم.

وی در مورد اینکه مدیرعامل سپاهان گفته برخلاف قانون تیم‌های غیر آسیایی که 15 میلیارد می‌توانند هزینه کنند این باشگاه مجوز 18 میلیاردی دارد عنوان کرد: خیر، این باشگاه چنین مجوزی ندارد.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه آیا با شگاه‌ها به استفاده از جوانان روی می‌آورند یا خیر گفت: به هر جهت یک تیم باید 30 بازی در لیگ، حدود  پنج – شش بازی در جام حذفی و 10 تا 12 بازی دوستانه برگزار کند.  مگر می‌شود با 15 بازیکن این بازی‌ها را انجام داد. امسال در صورت 2 اخطاره شدن بازیکنان محروم می‌شوند و در این شرایط بازیکنان جوان باید بازی کنند.

تاج در مورد مذاکرات با کی‌روش گفت: فکر می‌کنم جواب او مثبت باشد.

وی در مورد برگزاری دربی در هفته پایانی و اینکه آیا شورای تامین با این موضوع مخالفت نمی‌کند، گفت: دربی اوج حساسیت را دارد و شورای تامین هم با این موضوع مشکلی ندارد به هر حال قرعه‌کشی کردیم ولی اگر از قبل مشخص بود که بازی چه زمانی برگزار می‌شود ممکن بود حساسیت‌هایی را ایجاد کند اما حالا اینگونه نیست.

رئیس سازمان لیگ در مورد درخواست 270 میلیونی مجموعه آزادی برای اجاره هر بازی گفت: حرف مسئولان مجموعه آزادی درست است ولی باید این موضوع را بررسی کنیم و فکر می‌کنم با مذاکره سازمان لیگ و وزارت ورزش این موضوع حل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)