پرسپولیس نیوز: رئیس فدراسیون فوتبال،‌گفت: صحبت از قهرمانی کار راحتی نیست.

مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام ملت‌های آسیا، گفت: تیم فوتسال بسیار پر امید است. این تیم سوم جهان شده است و رنکینگ ۵ جهان را دارد. یک روز تایلند را با تعداد گل بالا شکست می‌دادیم اما الان این تیم را سخت شکست می‌دادیم. نمی توان راحت از قهرمانی صحبت کرد.

تاج افزود: به تیم فوتسال امیدوار هستم. می‌خواهیم یک ساختمان اداری و فنی هم برای این تیم افتتاح کنیم. تیم ملی بزرگسالان یک ساختمان خوب در اختیار دارد که ما امروز بخشی از یکسری دستگاه آن را خریداری کردیم. چه ما باشیم و چه نباشیم دیگران از این امکانات استفاده خواهند کرد. دیگران درست کردند ما استفاده کردیم و ما درست می‌کنیم تا دیگران استفاده کنند. این زمین در زمان صفایی‌فراهانی افتتاح شد. دادکان این مکان را تکمیل کرد و ما هم آن را کامل‌تر می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: سؤال شما را نمی‌فهمم اما جواب خودم را می‌فهمم. انتظار من از رادیو و تلویزیون خیلی بیشتر است. آنها از خیلی از موضوعات ریز شورای امنیت هم اطلاع دارند. حالا داستان را برای شما به طور کامل می‌گویم تا در جریان قرار بگیرید.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتقاداتی که از سوی سعید فائقی مطرح شده است و او اعلام کرده فدراسیون اقدامات لازم را انجام نداده است، عنوان کرد: باز هم می‌گویم برای رادیو متاسف هستم. در این مورد توضیح می‌دهم. داورزنی هم توضیحات کاملی در این مورد داد. اینکه می‌گویند چرا قطر میزبانی را از عربستانی‌ها گرفت موضوع کاملا متفاوتی با بحث ماست.

ادامه دارد…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)