پرسپولیس نیوز : رییس سازمان لیگ گفت:طاهری راست می گوید،او میلیاردها تومان هزینه کرده است و خون دل خورده و نباید اینگونه دسترنجش از بین برود.

مهدی تاج،درباره اظهارات علی اکبر طاهری پیرامون داوری ها و اینکه گفته بود وی از داوری ها ناراضی است عنوان کرد:بله من واقعا از این اتفاق ناراحتم.چرا باید اشتباه داور فحشش را ما بخوریم؟اشتباه داوری کم نیست و لیگ را به طور کامل تحت تاثیر خودش قرار داده است.

وی ادامه داد:من هم به تماشاگران پرسپولیس حق می دهم.به نظر می رسد این روند داوری ها برای فوتبال کشورمان مطلوب نیست و اتفاق خوبی نیست که پرسپولیس در بازی لیگ و حذفی مقابل ذوب آهن از داوری لطمه بخورد.طاهری راست می گوید،او میلیاردها تومان هزینه کرده است و خون دل خورده و نباید اینگونه دسترنجش از بین برود.از روز گذشته هم هواداران متعصب پرسپولیس با من تماس داشته اند و به شدت از این وضعیت ناراحت هستند.کمیته داوران باید پاسخگو باشد.

تاج خاطرنشان کرد:من امروز با اصفهانیان صحبت کردم و نگرانی هایم را منتقل کردم.به طور حتم این روند اتفاقات باید پیگیری شود.هواداران پرسپولیس از این وضع ناراحتند و باید در جهت التیام آنها تصمیمی گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)