سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: به طور حتم فینال جام حذفی در یک بازی برگزار خواهد شد. بازی فینال رفت و برگشت نیست و زمان و محل آن را به زودی اعلام می کنیم.

مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برتر در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران افزود: ما بازی های جام حذفی و لیگ برتر را باید در 20 اردیبهشت ماه تمام کنیم. در آیین نامه هم بازی فینال تک بازی است.

تاج در ادامه اظهار داشت: تصمیم گیری در مورد زمان و محل برگزاری فینال جام حذفی با سازمان لیگ است. ما فینال جام حذفی را در یک بازی و یک محل برگزار می کنیم.

وی در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی گفت: ما چند گزینه برای زمان برگزاری فینال جام حذفی پیش بینی کردیم که در روزهای آینده اعلام می کنیم.

وی بیان داشت: ما بازی های لیگ برتر و حذفی را باید 20 اردیبهشت تمام کنیم و مطمئن باشید که با قدرت این کار را می کنیم.

تاج تصریح کرد: حرف های مدیران عامل پرسپولیس و سپاهان هم می شنویم اما تأثیر جدی در کارمان نخواهد داشت چرا که برخی از صحبت ها به نفع تیم ملی، و فوتبال ما نیست و قاعدتا کار خودمان را می کنیم.

وی بیان داشت: ما حرف های همه مدیران عامل لیگ برتر را می شنویم اما تصمیم نهایی در مورد برنامه بازی ها را سازمان لیگ خواهد گرفت.

سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد: منافع برخی باشگاه ها با منافع دیگران در تضاد است و همه متفق القول نیستند. باشگاه های مختلف زمان های گوناگون را اعلام می کنند و ما نمی توانیم تمام این پیشنهادها را در برنامه مان وارد کنیم.

وی تصریح کرد: ما در سازمان لیگ باید با یگان ویژه ورزشگاه ها،‌ رسانه ها و تماشاچی ها هماهنگ باشیم. به خاطر همین لیگ را باید 20 اردیبهشت ماه تمام کنیم. با قدرت این کار را خواهیم کرد و روی حرفهایمان تا الان ایستاده ایم.

وی بیان داشت: محل خاصی را برای بازی فینال جام حذفی در نظر می گیریم چرا که در این بازی یکی از سهمیه های آسیایی مشخص می شود و به خاطر همین حائز اهمیت است.

سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد: ما مقدمات و متأخرات برگزاری بازی فینال جام حذفی را فراهم می کنیم، هر استانی هم که این بازی را بخواهیم برگزار کنیم با هماهنگی مسئولان آن استان عمل می کنیم. براین اساس با حداقل حاشیه همراه باشد.

وی درباره اعتراضات به محل برگزاری فینال حذفی گفت: اعتراضات همیشه بوده است. ما کار خودمان را با قدرت انجام می دهیم. سازمان لیگ همیشه یک بار حرف می زند، مهم نیست عده ای محل برگزاری فینال جام حذفی را دوست ندارند.

وی تأکید کرد: ما به اینکه ورزشگاه گنجایش تماشاگران را دارد توجه نشان نمی دهیم. هر ورزشگاهی یک ظرفیت دارد و تماشاگران براساس ظرفیت باید حضور یابند.

تاج تصریح کرد: نگرانی سازمان لیگ الان این است که برخی از ورزشگاه های ما صندلی ندارند و شماره گذاری هم نشدند. بلیت فروشی هم اینترنتی نیست. ما به سمت بلیت فروشی الکترونیکی خواهیم رفت و مقدمات این کار را انجام دادیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم ما در روز 20 اردیبهشت بازی های لیگ برتر و حذفی را تمام می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)