پرسپولیس نیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسئله قلیان‌کشیدن بازیکنان در کمیته اخلاق پیگیری می‌شود و حکم متخلفان هم توسط همین کمیته ابلاغ خواهد شد.

مهدی تاج بعد از خروج از کمپ تیم‌های ملی در مورد بحث قلیان کشیدن بازیکنان گفت: این مسئله باید در کمیته اخلاق پیگیری شود و اجازه دهید مسیر آن طی شود، من در این جلسه نبودم چرا که یک جلسه دیگر دارم الان با کارلوس کی‌روش جلسه داشتم همچنین جلسه‌ای با مدیران ۴ مدیرعامل باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند نیز برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه قرار بود او حکم کمیته اخلاق را اعلام کند تصریح کرد: خیر، کمیته اخلاق در این مورد همه چیز را بیان می‌کند.

تاج در مورد اینکه گفته می‌شود محمدرضا ساکت حکم را ابلاغ نکرده است، اظهارداشت: این مسائل نیست، کمیته اخلاق موضوع را بررسی می‌کند و تورک در حال بررسی کردن این موضوع است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اعتراضات زیادی به این محرومیت‌ها شده است، تصریح کرد: اجازه دهید کمیته اخلاق مسیر خودش را طی کند و به حرف‌های دو طرف گوش دهند. همانطور که گفتم با کی‌روش جلسه داشتم ، یک جلسه هم با مدیران ۴ باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان دارم چرا که آنها باید تا روز دوشنبه مشکلات خود را حل کنند.

وی در مورد حق پخش و اینکه دوربین‌های برنامه‌های تلویزیونی اجازه ورود ندارند، اظهارداشت: بله، دوربین‌های برنامه‌های تولیدی نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید. دیروز با مسئولان صدا و سیما جلسه داشتیم.

مسئله قلیان‌کشیدن بازیکنان در کمیته اخلاق پیگیری می‌شود و حکم متخلفان هم توسط همین کمیته ابلاغ خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)