در واکنش به اظهارات دایی

مرجع خبری پرسپولیس : نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به صحبت های جنجالی علی دایی در برنامه دوشنبه شب 90 گفت: من از این قرارداد ها زیاد امضا کرده ام!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهدی تاج با اشاره به اتفاقات برنامه نود گفت: «تلفن همراه من آنتن نمی داد و به همین دلیل ارتباط مان از طریق تلفن منزل انجام شد اما کمبود وقت سبب شد تا نتوانیم درباره مسائل دقیق شویم. البته عادل هم چاره ای نداشت. تایم برنامه اش را بسته بودند و اگر تمامش نمی کرد ، قطع می شد. برای همین گفت در فرصت دیگری آن قرارداد را یکبار دیگر به تصویر می کشد تا توضیحات تکمیلی در این باره را مطرح کنیم.»

 

ابهام درباره رقم قرارداد دایی در پیش نویسی  که توسط ابراهیمی سرپرست سابق تیم ملی به مردم نشان داده شده بود و اشاره داشت ، تاج برگه ای را با دایی امضا کرده که بر اساسش سرمربی وقت تیم ملی برای فرار از مالیات 50 میلیون دستمزد و 750 میلیون پاداش می گیرد، سبب شد تا نایب رئیس فدراسیون در توضیحش بگوید:

 

«این مسئله ای بود که در 90 ناگفته ماند. ما بر اساس ماده 131 قانون مالیات ها ناچاریم به هر نوع رقمی که از سوی مربیان کسب می شود ، مالیات بپردازیم پس هیچ فرقی نداشت که قرارداد دایی رقمش 5میلیون باشد یا 600 میلیون چون برای 800 میلیون نهایی قرارداد او ما باید مالیات می پرداختیم. با این وجود با قطعیت می گویم که برگه قراردادی که من امضا کردم ، 600 میلیون و 200 میلیون پاداش بوده نه مبلغ 50 میلیون و 750 میلیون پاداش.»

 

او ادامه داد:« چون 90 این قرارداد را به دقت نشان نداده ، این ابهام ها ایجاد شدند. من از ابراهیمی خواستم این برگه را بیاورد و به دقت نشان دهد تا مشخص شود چه جزئیاتی دارد. این برگه در حقیقت همان پیش نویسی است که بر اساسش ما توافق کردیم او سال اول 600 میلیون بگیرد و پاداش صعودش هم 200 میلیون باشد. همان پیش نویسی که منجر به توافق نهایی فدراسیون و دایی شد که آقای کفاشیان هم بعدا امضایش کرد. »

 

 

تاج در ارتباط با اینکه چرا این برگه را او امضا کرده هم گفت:«بدون شک من به عنوان نایب رئیس و رئیس وقت کمیته تیم های ملی از این پیش نویس ها در روز زیاد امضا می کردم و در حقیقت دست نوشته من به این معنا بود که پروسه کاری هر کدام از این اسناد تسریع شود . این قرارداد بعد که مدون شد به امضای رئیس فدراسیون می رسید.البته باز هم اصرار دارم که برگه امضا شده از سوی من مبلغ 50 میلیون نداشت.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)