پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ گفت: با توجه به شرایط موجود نگران وضعیت ۴ باشگاهی هستیم که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد.

مهدی تاج پس از برگزاری یازدهمین نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال کشور، درباره اینکه پرسپولیسی‌ها درخواست کرده بودند بازی‌هایشان در لیگ و جام حذفی به تعویق بیفتد گفت: باید تشکری از حمیدرضا سیاسی کنم که امروز با او صحبت کردم و بسیار خوشحال شدم که توضیحات ما را پذیرفت.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها با وجود مشکلات عدیده‌ای که در تیمشان داشتند و بازیکنان محروم و مصدومشان زیاد است از ما درخواست کردند که بازی‌شان با نفت و ذوب‌آهن یک روز تغییر کند. آنها بازی‌های حساسی داشتند اما به سیاسی اعلام کردم که امکان تغییر بازی‌ها وجود ندارد وامسال ما حداقل تغییرات را داشته‌ایم. فقط یک بازی برنامه‌اش تغییر کرد و به همین دلیل به دنبال این نیستیم که تغییرات در برنامه بازی‌های لیگ و جام حذفی گسترده‌تر از این شود.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: به کمیته مسابقات اعلام کردم که تغییرات در برنامه‌ها محدود باشد و آنها نیز پس از درخواست پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که امکان تغییر وجود ندارد. حتی موافقت حریفان پرسپولیس را هم گرفته بودیم اما تغییر برنامه سخت بود و با این حال خوشحالم که مسئولان پرسپولیس با عدم موافقت ما مخالفتی نکردند و تصمیم سازمان لیگ را پذیرفتند.

تاج در پاسخ به این سوال که گویا سهمیه 1+3 باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است، گفت: همینطور است و سهمیه 1+3 به مدت 2 سال به ایران رسید. نگرانی ما اکنون مسئله دیگری است چرا که روز گذشته با مسئولان تراکتورسازی و نفت تهران جلسه‌ای گذاشتیم و به شخصه خیلی نگران 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان (فولاد، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران) هستم. اکنون نمی‌دانیم فولاد با کدام بازیکنان راهی مسابقات لیگ قهرمانان می‌شود و تراکتورسازی نیز همین وضعیت را دارد. اوضاع مالی باشگاه نفت هم چندان مساعد نیست و از بین این 4 باشگاه شاید فقط کمی پرسپولیس وضعیت بهتری داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)