خبرگزاری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ یحیی گل‌محمدی سرمربی موقت تیم نیست و نباید از واژه موقت در موردش استفاده شود.

مهدی تاج در گفت‌وگو با رادیو ورزش در توضیح پست رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:‌ این مسئولیت به تمام رده‌های سنی باشگاه مربوط است،‌ از بزرگسالان گرفته تا تیم‌های پایه.

وی با اشاره به اختیارات یک سرمربی،‌ در مورد اینکه چرا کمیته‌ فنی باشگاه به یحیی‌ گل‌محمدی پیشنهاد دستیار داده است، گفت: سرمربی برای انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد و کمیته فنی باشگاه نیز به به او گفت که دستیارانش را خودش انتخاب کند،‌ البته پیشنهادهایی هم در این مورد به گل‌محمدی داده شد اما در نهایت قرار شد انتخاب با خودش باشد.

 

تاج در خصوص درخواست یحیی گل‌محمدی برای داشتن اختیار تام در پرسپولیس و انتخاب دستیارانش، تاکید کرد: قدرت مدیر هر باشگاهی بر یکسری از امور نقش نمی‌بندد. مدیر می‌تواند سرمربی را عوض کند اما نمی‌تواند به او بگوید چه کسی وارد گود شود یا چه کسانی دستیار سرمربی شوند. این از اختیارات سرمربی است که کمک‌هایش را خودش انتخاب کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در کمیته فنی هم تصمیم گرفته شد گل‌محمدی دستیارانش را خودش انتخاب کند. یحیی فعلا سرمربی پرسپولیس است و اختیار کامل دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رد این موضوع که گفته می‌شود گل‌محمدی سرمربی موقت تیم است، تاکید کرد: ‌ما اصلا نباید از لفظ موقت استفاده کنیم و این اصلا قشنگ نیست. مدیران یک باشگاه هر موقع صلاح بدانند می‌توانند مربی را تغییر دهند و این در مورد همه مربیان صادق است. استفاده از واژه موقت برای گل‌محمدی هم جالب نیست. البته باید این را هم تاکید کنم که در پرسپولیس بهتر است قاطعیت بیشتری وجود داشته باشد و با بازیکنان محکم‌تر صحبت شود.

 

وی با اشاره به اینکه تغییر سرمربی به صورت جدی مطرح و حتی نظر کمیته فنی برای تغییر سرمربی توسط هیات مدیره تایید شد، افزود: گل‌محمدی هر چند تجربه سرمربیگری در سایر تیم‌ها را داشته اما در پرسپولیس سرمربی نبوده است. با وجود این، با توجه به کم بودن زمان تا بازی پرسپولیس با ملوان، فرصت کافی برای انتخاب سرمربی وجود نداشت و کار به دست ایشان سپرده شد.

 

رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه مشکل این تیم فقط سرمربی نیست، خاطرنشان کرد: نباید فکر کنیم فقط با تغییر سرمربی درد پرسپولیس دوا می‌شود چرا که باید اتفاقات دیگری هم باشد که امیدوارم در آینده این اتفاقات رخ بدهد.

 

وی اصلی‌ترین نیاز پرسپولیس را آرامش دانست و تصریح کرد: اعضای هیات مدیره، مربی و مدیرعامل باید تلاش کنند، تیم از حاشیه دور شود و فضا به سمت آرامش سوق داده شود. پرسپولیس در فضای آرام است که نتیجه می‌گیرد.

مهدی تاج در مورد صحبت گل‌محمدی مبنی‌ بر اینکه اجازه دخالت علی پروین در کارش را نمی‌دهد و برخی پیشکسوتان نیز علیه پروین صحبت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس است و پروین هم این را قبول دارد و معتقد است باید به او کمک کرد. پروین خودش معتقد است باید به پرسپولیس کمک کرد. تیم در حال حاضر دچار مشکلاتی شده که ممکن است برای هر تیم دیگری اتفاق بیفتد. این دفعه اول نیست که چنین مشکلی برای پرسپولیس رخ می‌دهد و قطعا بار آخر هم نخواهد بود.

رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس دچار مشکلاتی شده که ممکن است برای هر تیمی به وجود آید. امروز تنها چیزی که اهمیت دارد این است که تیم از این شرایط خارج شود و تغییراتی ایجاد شود. حالا که سرمربی تیم را انتخاب کرده‌ایم باید به او اختیار تام بدهیم و بازیکنان نیز بدانند که مربی می‌تواند هر کسی را از تیم کنار بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)