پرسپولیس نیوز : جونيور تادو با حضورش در ايران کادرفني پرسپوليس را اميدوار کرده که مشکلات گلزني اين تيم براي نيم فصل دوم حل کند.

تادو گفت که خوب می‌ داند که از او توقع گلزنی دارد و تلاش می‌ کند در نیم فصل دوم مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند.

در همه تیم ها قهرمان شده ام
من پیش از حضور در پرسپولیس در تیم پالمیلاس، گیرمیو و سائوپائلو و بورسااسپور بازی کرده ام یک نکته جالب وجود دارد و آن این است که در هر تیمی که بودم آن تیم قهرمان شده است. من فصل پیش را در دو تیم سی آرا و ناچیکو بازی کرده ام که در مجموع 18 گل برای این تیم به ثمر رساندم. من فصل پیش را در دو تیم بازی کرده ام که برای سی آرا 8 تا و برای ناچیکو 10 گل به ثمر رساندم. البته این تیم ها در سری ب برزیل بودند.

انگیزه زیادی برای بازی در پرسپولیس دارم
انگیزه بالایی برای بازی کردن در پرسپولیس دارم و این موضوع را در شروع فصل خواهید دید. می‌ دانم در اینجا از من انتظار گلزنی دارند و تمام تلاشم را برای این موضوع می‌ کنم. دوست ندارم بگویم که در پایان فصل چند گل می‌ زنم، اما مطمئنا وظیفه ام را به خوبی بلد هستم.

کمی اطلاعات از پرسپولیس کسب کردم
زمانی که من به پرسپولیس می‌ آمدم در مورد این تیم تحقیق کردم، می‌ دانم طرفداران این تیم شبیه طرفداران سائوپائلو است. بازی کردن برای این تیم لذتبخش است و من دوست دارم هر چه زودتر فصل شروع شود تا بتوانم برای این تیم بازی کنم.

از لیگ امارات هم پیشنهاد داشتم
من همزمان از باشگاه پرسپولیس و یک باشگاه اماراتی هم پیشنهاد داشتم اما آنقدر تعریف این تیم را شنیدم که ترجیح دادم به ایران بیایم. امیدوارم فصل خوبی برای من و پرسپولیس رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)