پرسپولیس نیوز : مربی پیشین تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم شرایط بازی روز جمعه طوری پیش برود که نگاه تهاجمی مربیان دو تیم در زمین دیده شود.

مهدی تارتار درباره دربی 77 و شرایط دو تیم برای این بازی عنوان کرد:پرسپولیس با بردی که در مسابقه با فولاد کسب کرد از شرایط بحرانی بعد از باخت مقابل نفت خارج شد و در حال حاضر در شرایط خوب روحی قرار دارد.در شرایط مقابل استقلال،با شکست در برابر استقلال خوزستان وضعیت مطلوب روانی ندارد.

وی ادامه داد:از سوی دیگر،در بعد تجربه استقلال هم از نظر کادر فنی و هم بازیکنان بهتر است ولی پرسپولیس در بعد انگیزشی شرایط خوبی دارد.همه این ها نشان می دهد که روز جمعه مسابقه مهمی در پیش خواهد بود.

سرمربی پیشین تیم راه آهن گفت:خوشبختانه دایی و قلعه نوعی مربیان محتاطی نیستند.امیدوارم شرایط بازی روز جمعه طوری پیش برود که نگاه تهاجمی آنها در زمین دیده شود.من فکر می کنم آنها می خواهند بازی جمعه قشنگ و زیبا شود و اگر چنین اتفاقی نیفتد باید ایراد را در جای دیگر جستجو کرد.

وی درباره بدترین خاطره اش از دربی در دوران بازی گفت:مسلما بدترین خاطره من از دربی به همان بازی جنجالی سال 79 برمی گردد که در واقع به نوعی به پایان نرسید.همه ما بازیکنان اسیر احساسات و جو بازی شدیم.البته من به شخصه هرگز نتوانستم خودم را به خاطر آن اتفاقات ببخشم.امیدوارم هرگز در فوتبال ما چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

تارتار درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس گفت:بدون تعصب بگویم شانس پرسپولیس را بیشتر از استقلال می دانمو امیدوارم جمعه روز طرفداران پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)