سرمربی تیم گسترش فولاد گفت:دوست دارم روی بازی های باقیمانده تمرکز کنم تا نسبت به فصل بعد صحبت کنیم.

به گزارش اوج از کرج،مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا عنوان کرد:به مردم کرج سلام عرض می کنم.من سیزده سال است ساکن کرج هستم و ارادات خاصی به آنها دارم.به مردم تبریز هم بابت قهرمانی تراکتورسازی تبریک می گویم.

وی ادامه داد:گسترش و سایپا دو تیم همسایه هم در جدول هستند و فوق العاده مسابقه حساسی است.هر تیمی سه امتیاز را کسب کند می تواند هشتمی خود را تثبیت کند.با آنالیزی که داشته ایم سعی داریم ارتباط میان خط میانی و حمله سایپا را قطع کنیم.همچنین روی مدافعان کناری سایپا هم برنامه داریم.امیدوارم به هدف مان که کسب سه امتیاز است برسیم.هر چند با یک تساوی هم می توانیم جایگاه خودمان را تثبیت کنیم.

سرمربی گسترش درباره غایبان تیمش در این بازی گفت:سامان نریمان جهان محروم است ولی محسن فروزان و سعید مهدی پور همچنان مصدوم هستند.

وی درباره اینکه آیا برای تمدید قرارداد با باشگاه صحبت کرده است یا نه اظهار داشت:هنوز صحبت رسمی نداشتیم.خود من هم دوست دارم روی بازی های باقیمانده تمرکز کنم تا نسبت به فصل بعد صحبت کنیم.

سرمربی گسترش درباره تعطیلی رقابت های لیگ برتر در اسفند ماه گفت:این تعطیلی خیلی به تیم هایی که بازی نمی کنند لطمه می زند.با این وجود چاره ای نیست و برای کمک به فوتبال کشورمان تابع هستیم تا به تیم های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی کمک شود.البته در این بحث ما تنها نیستیم.

تارتار درباره اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود گفت:من شخصا دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.امیدوارم رقیبان پرسپولیس که با هم بازی دارند امتیازات را تقسیم کنند تا پرسپولیس قهرمان شود.هر چند فکر می کنم شانس فولاد و استقلال و حتی سپاهان از بقیه بیشتر است.ضمن اینکه باید به تیم نفت هم احترام بگذاریم چون نتایج خوبی گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)