مرجع خبری پرسپولیس : مهدى تارتار مربى تيم پرسپوليس گفت: متأسفانه اين بازى به دليل مقارن بودن با شب قدر كنسل شد اما آسيبى به برنامه هاى ما نزد

 

وى در ارتباط با اردوى مشهد اظهارداشت: با توجه به تعطيلى ليگ تصميم گرفتيم اردوى ۴ روزه اى را در مشهد برگزار كنيم كه خدا را شكر اردوى سياحتى و زيارتى خوبى بود و بچه ها بعد از فشار زيادى كه بازيهاى ليگ به آنها وارد كرده بود چند روزى را به دور از هياهو سپرى كردند.

 

او در ادامه افزود: جا دارد تا از مسئولان ورزش مشهد تشكر ويژه اى داشته باشم چراكه نهايت همكارى را با باشگاه ما انجام دادند و امكانات خوبى را در اختيار تيم گذاشتند.

 

تارتار در خصوص بازى لغو شده مقابل پيام خاطرنشان كرد: متأسفانه اين بازى به دليل مقارن بودن با شب قدر كنسل شد اما آسيبى به برنامه هاى ما نزد چراكه ما با بازيكنان خود در قالب ۲ تيم بازى تداركاتى انجام داديم و با انجام برنامه هاى تمرينى تا حدودى به هدفى كه داشتيم دست پيدا كرديم.

 

مربى تيم پرسپوليس در پايان گفت: ما از امروز تمرينات خود را مجدا آغاز خواهيم كرد ضمن اينكه قرار است بازى تداركاتى را نيز در تهران مقابل تيم نساجى انجام داده و با شروع ليگ با قدرت به روند پيروزى هايمان ادامه بدهيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)