رضایی همیشه تاثیرگذار است

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: اردوی کوتاه مدت مشهد به کادر فنی کمک کرد نقاط ضعف پرسپولیس در هفت هفته اول لیگ را برطرف کند.

 

مهدی تارتار با ابراز رضایت از برگزاری اردوی چند روزه تیم فوتبال پرسپولیس در مشهد اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، این اردو در بهترین شرایط و با بهترین امکانات برگزار شد. چند جلسه تمرین خوب برگزار کردیم و توانستیم تاحدود زیادی روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم. به غیر از مسائل فنی، همزمانی اردو با شب‌های قدر باعث شد بازیکنان از لحاظ روحی نیز در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرند و برای ادامه بازی‌های لیگ از این لحاظ هم آماده بشوند.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ادامه برنامه‌های تیم پرسپولیس تا روز بازی مقابل پاس، تصریح کرد:

 

 

اولین برنامه ما برگزاری یک بازی تدارکاتی برابر نساجی بود که روز یکشنبه برگزار شد. اگر شرایط مهیا بشود یک بازی تدارکاتی دیگر نیز برگزار می‌کنیم. از فشار تمرینات نسبت به اردوی مشهد کاسته می‌شود و بیشتر به مرور کارهای تاکتیکی می‌پردازیم.

 

تارتار با اشاره به غیبت 5 بازیکن ملی‌پوش و مصدومیت بادامکی، گفت: طبیعتا نبود این بازیکنان روی تمرینات تاثیرگذار است اما چاره‌ای نداریم به جز اینکه با همین نفرات تمرینات را برگزار کنیم. به هرحال بحث تیم‌ملی در میان است و موفقیت آن برای ما اهمیت دارد.

 

این مربی در خصوص حضور غلامرضا رضایی در بازی مقابل چین و تاثیر مستقیم این بازیکن روی یکی از گل‌های تیم‌ملی، گفت: درخصوص رضایی معتقدم بازیکنی است که با تمام توانش در زمین حضور پیدا می‌کند و همیشه مهره تاثیرگذاری برای تیمش است. تیم باشگاهی و ملی هم برای او فرقی نمی‌کند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)