مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی راه آهن گفت: هنوز بلاتکلیفیم و منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت این تیم به کجا ختم می شود.

 

مهدی تارتار با اشاره به وضعیت خود اظهار داشت: فعلا منتظر باشگاه راه آهنم تا ببینم وضعیت این تیم چه می شود. واقعا با شرایط بدی که خصوصی شدن باشگاه ها دارد، هیچ کس نمی داند چه اتفاقی برای راه آهن می افتد.

 

وی افزود: اصلا کسی با این شرایط جرات نمی کند جلو بیاید و راه آهن را بخرد. هم قیمت بالاست و هم بدهی ها زیاد است. بالاخره هر کاری که می خواهند انجام شود نباید فرصت را از دست بدهند. واقعا شرایط تیم خیلی بد است و امیدوارم زحمات انصاریفرد و مجموعه به هدر نرود.

 

سرمربی راه آهن تصریح کرد: به نظرم اگر سریع اقدام شود بازهم می توان سریع کارها را انجام داد و برای بستن تیم خوب اقدام کرد ولی اگر اوضاع این طور پیش برود، کار سخت می شود. هنوز بازیکنان هم تکلیف خود را نمی دانند. واقعا راه آهن امکانات خوبی دارد و با یک برنامه ریزی خوب می تواند یکی از قطب ها شود.

 

تارتار گفت: من از لیگ یک پیشنهادات زیادی دارم. لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم ولی چون از شهرستان بود نخواستم از راه آهن جدا شوم.

 

وی در خصوص اوضاع پرسپولیس خاطرنشان کرد: با تغییراتی که این تیم انجام داده و یارگیری هایی که کردند، فکر می کنم تیم بتواند امسال نیز مدعی قهرمانی باشد.

 

دستیار سابق دایی افزود: نمی خواهم زیاد در مورد گذشته صحبت کنم ولی با توجه به موجودی که پرسپولیس داشت، قهرمانی در جام حذفی خیلی سخت بود و کار بزرگی است که دایی انجام داد. آوردن 2 قهرمانی پیاپی کار سختی است که دایی آن را عملی کرد.

 

تارتار گفت: استیلی هم دوست قدیمی من است و مطمئنم که با پرسپولیس موفق می شود. وقتی مدیرعامل و مربی نمی توانند باهم کار کنند، بهترین راه رفتن مربی است که صورت گرفت. به نظرم این جدایی هم به نفع دایی بود و هم پرسپولیس که اتفاق افتاد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)