سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید اسدبیگی آینده خوبی در پیش نخواهد داشت و مطمئن است مسئولان ذیربط حکم عادلانه‌ای صادر می‌کنند.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط آمادگی تیمش برای شرکت در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: خدا را شکر شرایط ما خوب است و سعی کردیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و تا حدودی موفق شدیم. کمی برای ما هزینه‌بر بود و تمدید با بازیکنانی که فصل قبل خوب کار کردند، سخت بود. در ادامه توانستیم چند بازیکن با کیفیت جذب کنیم اما با کاری که سینا اسدبیگی کرد یک خلاء در خط هافبک ما پیش آمده است. عجیب بود بازیکنی که توافق کرده بود از تیم این‌گونه جدا شود.

او ادامه داد: اصول این است بازیکن وقتی توافق می‌کند در تمرینات حضور پیدا می‌کند. حضور آقای اسدبیگی در تمرین یعنی این‌که با ما توافق کرده است. اکنون می‌گوید با ما امضا نکرده است و مطمئنم آینده خوبی در پیش نخواهد داشت. او تعهد داده بود و امضا کرده بود. اثر انگشت او پای قراردادش بود. اکنون در بازار هافبک دفاعی خوب پیدا نمی‌شود و به ما آسیب زد. تا آخرین مراحل این مساله را پیگیری می‌کنیم. نمی‌شود یک بازیکن سر تمرین بیاید و آماده شود و بعد از آن برود. مطمئنم مسئولان زیربط پیگیری و رسیدگی خواهند کرد و حکم عادلانه‌ای صادر می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره وضعیت بازیکنان خارجی لیگ برتر گفت: آنقدر قیمت بازیکنان ایرانی بالا رفته است، می‌شود بازیکن خارجی با قیمتی مناسب‌تر جذب کرد. بازیکن ایرانی سطح بالا ۲۰ میلیارد یعنی نزدیک ۷۰۰ هزار دلار قیمت دارد. می‌شود بازیکن خارجی هم سطح بازیکنان ایرانی پیدا کرد که قیمتی به مراتب کم‌تر دارد. ما سعی کردیم یک بازیکن باکیفیت خارجی جذب کنیم. احسان پنج‌شنبه، بازیکن تیم ملی امید تاجیکستان است که در لیگ ازبکستان هم بازی کرده است و کارنامه خوبی داشت. قیمتش مناسب بود و او را جذب کردیم و امیدوارم بتوانیم از او بهره لازم را ببریم.

او درباره انتخابات و رییس بعدی فدراسیون فوتبال گفت: من فقط می‌خواهم خیلی زود رییس جدید بر سر کار بیاید و از این نا به سامانی خارج شویم. هر کدام از نامزدها انتخاب شود، اولویتش را باید روی آوردن سیستم کمک داور ویدیویی بگذارد. این مهم‌ترین مساله برای فوتبال ماست. عدالت مهم‌ترین مساله است که اجرا نمی‌شود و اشتباهات داوری بسیار ضربه زده است. این مشکل در همه جای دنیا بوده است اما با آمدن VAR مشکل‌شان حل شده است. بدون VAR داوران‌مان نمی‌توانند در مسابقات بین‌المللی قضاوت کنند و بازیکنان‌مان هم این مشکل را پیدا می‌کنند. در شأن فوتبال ما نیست که VAR نداشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)