احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد

مرجع خبری پرسپولیس : مهدی تارتار مربی تیم پرسپولیس معتقد است به رغم باخت برابر صبا بازیکنان به نسبت بازی هفته اول نمایش بهتر و مطلوب‌تری داشتند.


مربی پرسپولیس در خصوص شکست تیم مقابل صبای قم می‌گوید: «تیم ما از بازی اول برابر تراکتورسازی بهتر بازی کرد اما روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. صبا هم تیم خوب باتجربه ای بود که راه نفوذ ما را بسته بود و با یک دفاع خوب و ضدحملات موثر توانست ما را در زمین خودش شکست دهد.»

 

برخی معتقدند پرسپولیس برای قهرمان شدن نفرات لازم و کافی را در اختیار ندارد. تارتار بدون اینکه این موضوع را تایید یا رد کند اینگونه می‌گوید: « از نظر خودم پرسپولیس به نسبت فصل گذشته خیلی بهتر و پرمهره‌تر است. خط حمله ما نسبت به فصل پیش تقویت شده و بهتر بازی می‌کند.

 

 ما نفرات خوبی را در این پست جذب کردیم. در خط دفاع هم بازی اول خوب بودیم اما در بازی دوم اشتباهات فردی گریبانگیر ما شد. همانطور که اول فصل هم گفتم هدف ما قهرمانی در لیگ دهم است.

 

 

 

هنوز هم معتقدم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. تیم ما هفته به هفته بهتر و هماهنگ می‌شود همین موضوع امید قهرمانی را در دل ما زنده نگاه می‌‌دارد. هدف ما این است و اگر لطف خدا شامل حال ما شود در پایان فصل به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.»

 

عملکرد ضعیف چند بازیکن پرسپولیس از جمله علیرضا حقیقی باعث شده تا خبر نیمکت‌نشینی آنها در بازی بعدی مطرح شود. تارتار احتمال این موضوع راهم رد نمی‌کند: «ترکیب ما در هر مسابقه به میزان آمادگی و نوع تمرین یک بازیکن در طول هفته و بازی هفته قبل بر می‌گردد. احتمال اینکه ما در بازی با سایپا تغییراتی داشته باشیم وجود دارد و هیچ چیز غیرممکن نیست. ترکیب را شخص علی دایی انتخاب می‌کند و نفرات مورد نظر را به عنوان سرمربی تیم روانه میدان خواهد کرد. شاید نظر او جابه‌جایی در چند پست باشد. همانطور که پیش از این هم گفتم تا هفته چهارم و پنجم کادر فنی تیم‌ها برای رسیدن به ترکیب اصلی جابه‌جایی‌های زیادی را در ترکیب تیم انجام می‌دهند. پرسپولیس هم مانند سایر تیم ها تا رسیدن به ترکیب اصلی و ایده‌آل خود ممکن است چهار پنج بازیکن اصلی در هر مسابقه تغییراتی داشته باشد.»

 

پرسپولیس این هفته باید با سایپا و محمد مایلی‌کهن مصاف کند: «سایپا تیم خوب و پرمهره‌ای است برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم. اما ما چاره‌ای جز شکست دادن این تیم نداریم و محکوم به برد هستیم. به موضوعی غیر از این هم فکر نمی‌کنیم.»


تارتار در خصوص غیبت و محرومیت تماشاگران هم می‌گوید: «دوست داشتیم در حضور تماشاگران به میدان می‌رفتیم. فوتبال بدون تماشاگر مفهوم ندارد و جذابیت خود را از دست می‌دهد. طرفداران ما به خاطر اشتباه نکرده و بی‌گناه محروم شدند اما بدون حضور آنها هم باید سایپا را ببریم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)