مرجع خبری پرسپولیس : مهدی تارتار مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ادامه پیروزیهایمان که استارت آن از سایپا زده شد قدرتمان را به رخ حریفان می کشیم و بطور حتم کار دشواری برای تحقق این هدف داریم که در همین راستا نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

 

مهدی تارتار مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ادامه پیروزیهایمان که استارت آن از سایپا زده شد قدرتمان را به رخ حریفان می کشیم و بطور حتم کار دشواری برای تحقق این هدف داریم که در همین راستا نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

 

تارتارافزود: به طور حتم پیروزی حاضر در لیگ دهم از هر فصلی آماده تر، جوانتر و هماهنگ تر است که به نظر من این امر به علت زحمات تمامی مجموعه باشگاه به خصوص حبیب کاشانی و علی دایی می باشد البته باز هم می گویم این فصل همگی برای موفقیت تیم زحمت کشیده اند ولی هم اکنون باید منتظر باشیم تا پایان فصل که چه اتفاق هایی برای ما می افتد.

 

او اظهار داشت:

 

براي ديدار با صنعت نفت اکثر بازيکنان خود را در اوج آمادگي در اختيار داريم اما، متاسفانه برخي از آنها به دليل حضور در تيم ملي خسته هستند.

وي تصريح کرد: تنها بازيکن مصدوم ما کريم باقري است که او نيز به زودي تمرينات خود را با تيم شروع خواهد کرد.
وي اظهار داشت:

با توجه به اينکه در فصل گذشته به همراه تيم راه آهن در مسابقات جام حذفي به مصاف صنعت نفت رفتيم شناخت خوبي از اين تيم داريم.
تارتار خاطرنشان کرد: صنعت نفت اکثر بازيکنان اصلي خود را حفظ کرده و دليل موفقيتشان در ليگ برتر نيز تا کنون همين است.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تنها مشکل تيم ما براي بازي در آبادان هواي اين شهر است.
وي در خصوص ديدار تيم ملي مقابل ارمنستان تصريح کرد: تيم ملي با ديدار هاي اين چنيني تنها به باشگاه ها ضربه مي زند.
وي تاکيد کرد: با برنامه هاي غلط باعث تضعيف باشگاه مي شويم و با ضعيف شدن باشگاه اطمينان داشته باشيد تيم ملي ما هم ضعيف خواهد شد.

تارتار اظهار داشت: تيم ها در شرايطي هستند که براي رسيدن به هماهنگي بيشتر نياز به در اختيار داشتن بازيکنان خود دارند که متاسفانه با اين برنامه ريزي نمي توانند در اين شرايط حساس به هماهنگي برسند.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص صحبت هاي يکي از مسئولان فدراسيون فوتبال مبني بر محروم کردن منتقدين تيم ملي گفت: اگر قرار باشد ما نظر ندهيم پس چه کسي بايد ضعف هاي فوتبال را به مسئولان گوشزد کند.

سرمربي سابق تيم فوتبال راه آهن شهرري با اشاره به شايعات اخير مبني بر احتمال بازگشتش به اين تيم افزود: تيم راه آهن را من بسته ام و اميدورام بتواند در ادامه ليگ نتايج قابل قبول را با کادر فني خود کسب کند.
وي اظهار داشت: تا اين لحظه هيچ مذاکره با من انجام نشده است و تمام شايعات اخير را تکذيب مي کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)