مرجع خبری پرسپولیس : مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییر کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس می‌تواند یکی از راهکارهای مثبت برای خروج از بحران باشد.

 

مهدی تارتار در خصوص سومین شکست پرسپولیس برابر استقلال در دربی عنوان کرد: قبل از بازی هم پیش‌بینی کرده بودم که بازی زیبایی در پیش خواهیم داشت. به نظرم یکی از زیباترین دربی‌های اخیر را تماشا کردیم.

استقلال مستحق این پیروزی بود، البته پرسپولیس در ضربه پنالتی خوب عمل نکرد و شانس خود را از دست داد.

وی درباره عملکرد علی کریمی خاطرنشان کرد: کریمی در این دیدار همانند سایر بازی‌ها توانست خوب ظاهر شود. همین که یک ضربه پنالتی گرفت و بارها از سمت راست نفوذ کرد و به بازیکنان پرسپولیس پاس داد نشان از عملکرد خوب او دارد.

تارتار افزود: علت اصلی بد بازی کردن پرسپولیس گل زودهنگامی بود که دریافت کرد. با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول، استرس بازیکنان استقلال کاهش یافت و بحران را برای پرسپولیس بیشتر کرد. این گل زودهنگام باعث شد بازیکنان پرسپولیس افت کنند و نتوانند بازی همیشگی خود را انجام دهند.

مربی سابق پرسپولیس در مورد مشکل اصلی این تیم اظهار داشت: پرسپولیس از روز اول دچار بحران شد. از دیدار اول تماشاگران علیه کادر فنی شعار دادند و تقاضای مربی فصل گذشته را کردند. از روز اول حاشیه وارد این تیم شد و با نتایج کسب شده بحران گریبانگیر این تیم شد.

وی ادامه داد: این بحران کماکان ادامه خواهد داشت تا اینکه کمیته فنی و مسئولان این تیم بررسی دقیق انجام دهند و راهکار اساسی برای خروج از بحران در نظر بگیرند. یکی از راهکارهای مثبت می‌تواند تغییر در مدیریت و کادر فنی باشد، هرچند که با این موضوع نیز تضمینی برای بازگشت این تیم وجود ندارد.

تارتار با اشاره به اینکه شرایط دربی متفاوت است، تصریح کرد: شرایط پرسپولیس را کاملا درک می‌کنم و می‌دانم از نظر روحی نیاز به ۲ هفته ریکاوری دارند و نتایج در این هفته‌ها بسیار در روحیه آنها تاثیر خواهد گذاشت. وظیفه کادر فنی و مدیریت بسیار سنگین است تا بتواند شرایط و روحیه بازیکنان را بازگردانند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)