چهره مدعيان از هفته چهارم مشخص مى شود

مرجع خبری پرسپولیس : مهدى تارتار، مربى تيم پرسپوليس بازى هفته اول مقابل تراكتورسازى تبريز را دشوار مى داند.با اين حال او به كسب اولين پيروزى در اولين بازى خانگى بسيار اميدوار است.

 

وى گفت: امسال بازى آسان در ليگ برتر وجود ندارد و تمام تيم ها رقيبان جدى محسوب مى شوند. تراكتورسازى تبريز هم باتوجه به تماشاگرانى كه دارد رقيب سرسختى براى ما خواهد بود اما ما تنها به كسب پيروزى و گرفتن ۳ امتياز در بازى هفته اول فكر مى كنيم. مى خواهيم در ورزشگاه آزادى و در حضور هواداران پرشور خودمان ليگ دهم را با موفقيت شروع كنيم.

 

تارتار درمورد شناخت تركيب اصلى پرسپوليس هم اظهار داشت:

 


 

تا حدود ۸۰ الى ۹۰ درصد تركيب اصلى را پيدا كرديم. فقط در يكى ، دو پست است كه شايد ترديدهايى وجود داشته است. البته از حالا براى بازى با تراكتور آقاى دايى تركيب ۱۱ نفره خود را پيدا كرده است. اما قطعا يكى، ۲ روز پيش روهم در انتخاب نفرات تاثيرگذار خواهد بود. ملاك ما بازهاى تداركاتى كه انجام داديم و همچنين آمادگى بچه ها در تمرينات بود.

 

مربى پرسپوليس معتقد است چهره اصلى مدعيان قهرمانى را بايد از هفته  چهارم به بعد مشخص كرد: امثال اكثر تيم ها خوب يارگيرى كردند اما در حال حاضرمى توانم از تيم هاى پرسپوليس، استقلال، سپاهان، استيل آذين و ذوب آهن به عنوان شانس هاى اصلى قهرمانى نام ببرم. با اين حال اگر بخواهيم كارشناسى شده در مورد مدعيان نظر بدهيم بايد تا هفته چهارم صبر كنيم. چهره واقعى تيم ها از اين هفته به بعد مشخص مى شود. بسيارى از تيم ها براى رسيدن به هماهنگى و رسيدن به تركيب اصلى و پيدا كردن نقاط ضعف و قوت خود و برطرف كردن  آنها به اين زمان نياز دارند. بعد اين هفته راحت تر مى توانم بگويم چه تيم هايى در كورس قهرمانى مى مانند اما در حال حاضر و باتوجه به نفراتى كه تيم ها در اختيار دارند ۵ تيمى كه نام بردم در كورس قهرمانى هستند.

 

تارتار تاكيد كرد: غير از فشنگچى و ابراهيم شكورى پرسپوليس مصدوم ديگرى ندارد. تنها اميرحسين فشنگچى و ابراهيم شكورى مصدومان تيم ما هستند. غير از اين ۲ نفر ساير بازيكنان را براى بازى با تراكتور در اختيار داريم و مشكلى از اين بابت احساس نمى كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)