مرجع خبری پرسولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جدايي عادل کلاه کج از اين تيم قطعي شده است.

مهدي تارتار روز سه شنبه  افزود: پس از جلسه اين بازيکن با سرمربي تيم پرسپوليس، جدايي او از تيم قطعي شد. 
وي ادامه داد: به دليل تراکم بازيکن در اين پست مجبور به قطع همکاري با کلاه کج شديم و براي او در تيم فوتبال مس کرمان آرزوي موفقيت مي کنيم.


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وضعيت اشپيتيم آرفي ديگر بازيکني که در ليست مازاد تيم قرار دارد، هنوز تصميمي گرفته نشده است.
وي در خصوص خروج مجتبي زارع از ليست مازاد تصريح کرد: با نظر سرمربي تيم نام اين بازيکن از ليست مازاد خارج شد و او فصل آينده نيز در پرسپوليس حضور خواهد داشت.

 

وي با اشاره به کمبود بازيکن در خط حمله تيم پرسپوليس اظهار داشت: دو بازيکن خارجي مد نظر علي دايي هستند که پس از توافق نهايي آنها را جذب خواهيم کرد.

 


تارتار در خصوص آخرين وضعيت محسن خليلي خاطر نشان کرد: وضعيت اين بازيکن تاکنون مشخص نشده است.
وي با اشاره به مصدوميت دو بازيکن تيم پرسپوليس گفت: در حال حاضر امير حسين فشنگچي و حميدرضا علي عسگر با مصدوميت جزئي روبه رو هستند که تا پايان هفته به تمرينات باز خواهند شد.


مربي تيم پرسپوليس با اشاره به احتمال جدايي ميثاق معمارزاده اظهار داشت: با جذب رحمان احمدي به احتمال فروان معمارزاده از جمع ما جدا خواهد شد.

 


وي با اشاره به مشخص بودن وظايف کادر فني در تمرينات افزود: وظايف کادر فني در تمرينات به وسيله سرمربي تيم مشخص شده است و هر فردي طبق دستور او به انجام وظايف خود مي پردازد.
وي در خصوص اردو آلمان گفت: در پايان هفته جاري راهي دورتموند آلمان خواهيم شد و چند بازي تدارکاتي مناسب در اين اردو انجام خواهيم داد.
مهدي تارتار سرمربي سابق تيم فوتبال راه آهن با نظر علي دايي به عنوان دستيار وي انتخاب شده است.
د

 

ستياران علي دايي در ليگ دهم حسين عبدي،‌ مهدي تارتار، محمد علي يحيوي (مربي دروازه بانان) و محمد رضا مولايي (بدنساز) خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)