مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبود فشنگچی و علی‌عسکری در بازی بعدی تیم را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد.

“مهدی تارتار”  اظهارداشت: بازی نسبتا خوبی بود. بعد از گل زودهنگامی که زدیم بچه‌ها ناخودآگاه در لاک دفاعی فرو رفتند و فقط به فکر حفظ نتیجه بودند و همین باعث شد تا شاهین درصد مالکیت بیشتری نسبت به توپ داشته باشد و بتواند گل تساوی را به ثمر برساند و در نهایت بچه‌ها به خود آمدند و توانستند گل دوم را بزنند و پیروز شویم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان پرسپولیس باید از این بازی درس بگیرند و دیگر محافظه‌کارانه عمل نکنند، هرچند که فشردگی رقابتهای لیگ واقعا بچه‌ها را خسته کرده بود اما بچه‌های پرسپولیس باغیرت و تلاش خود بازی را بردند و صدر جدول را بدست آوردند.

تارتار در خصوص 10 نفره شدن پرسپولیس گفت:

 

 

متأسفانه بعد از اخراج فشنگچی 10 نفره شدیم و تیم حریف فشار خود را روی ما زیاد کرد چراکه چیزی برای از دست دادن نداشت و تمام تلاش خود را کرد که بتواند گل تساوی را به ثمر برساند اما در نهایت این پرسپولیس بود که با برد خودش ثابت کرد به هیچ عنوان شکست نمی‌خورد.

مربی پرسپولیس با اشاره به اینکه حفظ صدرنشینی از بدست آوردن آن سخت‌تر است،‌ افزود: 2 سال بود که پرسپولیس رنگ صدرنشینی را ندیده بود. ما با تلاش صدر جدول را بدست آوردیم اما حفظ صدرنشینی به مراتب سخت‌تر از بدست آوردن آن است. دایی باید این مسأله را مدام به بازیکنان گوشزد کند.

وی در خصوص بازگشت باقری به ترکیب اظهارداشت: کریم باقری با توجه به تجربه‌ و مدیریتی که در داخل زمین دارد یک کمک بزرگ برای هر تیمی محسوب می‌شود. خوشحالم که مصدومیتش برطرف شد و از این پس بیشتر می‌توانیم از این مهره کلیدی استفاده کنیم.

تارتار در پایان با اشاره به نبود علی‌عسکری و فشنگچی در خصوص بازی با فولاد گفت: مسلما در نبود فشنگچی و علی عسکر تا حدودی به مشکل برمی‌خوریم چراکه سمت چپ ما با وجود این 2 بازیکن به هماهنگی خوبی رسیده بود اما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند نبود آنها را جبران کنند. فولاد تیم خوبی است که کادر فنی مجرب هم در اختیار دارد و گرما در اهواز ما را با مشکل روبه‌رو می‌کند اما  از آنجایی که تجربه بازی مقابل صنعت نفت آبادان را داریم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با 3 امتیاز باارزش دیگر از صدرنشین دفاع کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)