سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در مورد شائبه تبانی ما می‌دانیم و خدای‌مان. به اعتقاد من دیگران هرچه می‌خواهند در این ارتباط بگویند.

به گزارش تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: ما در طول هفته خیلی سعی کردیم تا به بازیکنان انگیزه بدهیم اما در نهایت مسئله طور دیگری شد.

وی افزود: البته همه بازیکنان بی‌انگیزه نبودند و تنها چند نفر بی‌انگیزه ظاهر شدند، آن هم به این دلیل که تیم در خطر سقوط قرار نداشت. نفت نیز خوب بازی می‌کرد اما به اعتقاد من فاصله ما با نفتی‌ها این قدر نبود و اگر موقعیت اول تیم ما به گل تبدیل می‌شد جریان بازی به کلی تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: تیم نفت طی این فصل نتایج خوبی کسب کرده و تنها به خاطر بی‌انگیزگی ما در این دیدار پیروز نشد اما ما هم روز خوب‌مان نبود و نتوانستیم برنامه تمرینی خود را در زمین پیاده کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا به اعتقاد شما شائبه تبانی برای این دیدار صحت دارد، خاطرنشان کرد: این را ما می‌دانیم و خدای خودمان و به اعتقاد من دیگران هرچه می‌خواهند در این ارتباط بگویند.

وی در پاسخ به این سوال که در دیدار برابر فولاد آیا باز هم بی‌انگیزه به میدان خواهید رفت، گفت: متاسفانه ما در 2 بازی آخر خود به 2 تیمی خوردیم که 3 امتیاز را می‌خواستند و انگیزه نیز داشتند. فولاد هم در این دیدار برای 3 امتیاز می‌آید اما ما باید از این دیدار درس بگیریم و اعاده حیثیت کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا فصل آینده قراردادتان را با تیم گسترش فولاد تمدید می‌کنید یا خیر، بیان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست ولی توافقات اولیه را با مسئولان گسترش فولاد انجام داده‌ام و همه چیز در آینده مشخص می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)