مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص آخرين وضعيت اين تيم براي حضور در دهمين دوره مسابقات ليگ برتر گفت: خوشبختانه با آغاز تمرينات تا اين مرحله كه پيگير كارهاي تاكتيكي هستيم، بازيكنان با انگيزه بالايي دستورات مربيان را اجرا مي‌كنند.

مهدي تارتار ضمن بيان مطلب فوق افزود: ما تلاش خود را انجام مي دهيم تا در چند روز باقي مانده به اولين ديدارمان برابر تراكتورسازي تبريز به اوج آمادگي دست يابيم و با صددرصد قدرت به مصاف اين تيم برويم.

وي ادامه داد: خوشبختانه در اردوي آلمان و تمريناتي كه در پيش از شروع فصل داشتيم، توانستيم به تمامي خواسته‌هاي خود دست يابيم و طبق برنامه‌ريزي‌هاي كه داشتيم بسيار خوب عمل كرده‌ايم. ضمن اينكه بازيكنان خوبي هم به خدمت گرفته‌ايم.

 


مربي تيم پرسپوليس اضافه كرد: در بحث يارگيري 58 تا 90 درصد از خواسته‌هاي علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس برآورده شد و با همين نفرات و با تمام قوا پا به مسابقات ليگ برتر مي‌گذاريم تا در نهايت بتوانيم با حمايت هواداران نتايج قابل قبولي را كسب كنيم.

تارتار با اشاره به عملكرد تيم‌هاي ليگ برتري در فصل نقل و انتقالات گفت: با توجه به شرايط تيم‌ها و بازيكناني كه جذب شده مي‌توان مدعي شد تيم‌هاي پرسپوليس، استقلال تهران، ذوب‌آهن، سپاهان و استيل‌آذين شانس‌هاي كسب عنوان قهرماني هستند. البته در اين بين بايد متذكر شوم تيم سپاهان يارگيري بسيار خوبي را انجام داده و البته نفرات فصل قبل خود را نيز حفظ كرده است.

تارتار در خصوص شايعه برخورد با جاسوس پرسپوليس كه گفته مي‌شود از بين بازيكنان با سابقه اين تيم است، گفت: من چنين بحثي را قبول ندارم. اين حرف و حديث‌ها همواره در مورد دو تيم پرطرفدار پايتخت وجود داشته اما نبايد به آن ها توجه كرد.

تارتار گفت: علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس با استفاده از تجربه خود در مواقع حساس، اوضاع باشگاه را كنترل مي‌كند و اجازه نمي‌دهد تيم با چالش روبه‌رو شود.

وي در خصوص اينكه سرانجام او دستيار اول پرسپوليس محسوب مي‌شود يا حسين عبدي، تصريح كرد: من در اين ارتباط در گذشته صحبت‌هايم را انجام داده‌ام و ديگر حرفي براي گفتن ندارم و فقط بايد بگويم براي خدمت به پرسپوليس آمده‌ام و در اين بين هيچ تفاوتي ندارد دستيار اول باشم يا دوم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)