سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در دقیقه اول مسابقه داور یک پنالتی برای راه‌آهن نگرفت.

مهدی تارتار پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس درباره این مسابقه اظهار داشت: واقعیت این است که زور ما به پرسپولیس نرسید. هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم و پرسپولیس بهتر از ما بود.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم وقتی با تیم قدرتمندی روبرو می‌شویم و در همان دقایق ابتدایی داور با صحنه‌ای روبرو می‌شود که به نفع ما است، سوت بزند و به نفع ما رای بدهد. من فکر می‌کنم در دقیقه اول بازی یک صحنه پنالتی اخراج به نفع راه‌آهن گرفته نشد. من خودم نزدیک به صحنه بودم و اعتقاد دارم که آن صحنه مشکوک بود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه توان‌مان همین است،‌خاطرنشان کرد: تیم ما دیر بسته شده و تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم سر و سامانی به تیم بدهیم. با وجود اینکه بضاعت ما همین است اما باید تلاش کنیم و تا آخرین لحظه بجنگیم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از بازیکنان باتجربه خود را در ترکیب اصلی قرار نداده بود، عنوان کرد: وقتی تمام نفرات خود را از ابتدای بازی وارد زمین کنیم برای نیمه دوم دست‌مان خالی می‌شود. چرا که در بازی‌های گذشته این شرایط را تجربه کرده بودیم. ما می‌خواستیم در نیمه اول با پرسپولیس مدارا کنیم و سرعت آنها را بگیریم و با نتیجه مساوی به رختکن برویم اما گل خوردیم.

وی افزود: فوتبال همین است تا اشتباهی صورت نگیرد گلی به ثمر نمی‌رسد و شاید من یا بازیکنانم اشتباه کردند و گل خوردند. در نیمه دوم شرایط به گونه‌ای شد که بازیکنان باتجربه را وارد زمین کردم تا از وجود آنها استفاده کنیم اما باز هم زورمان به پرسپولیس نرسید.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص قرارداد 5 ساله‌اش با باشگاه راه‌آهن گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم چرا که در شرایطی که تیم خوب نتیجه نمی‌گرفت قراردادی 5 ساله با من امضا کردند. من هم تلاش می‌کنم هر چه در توان دارم برای آن تیم بگذارم اما نباید فراموش کنیم که  ما مربیان سا‌ک‌مان همیشه روی دوش‌مان است.

تارتار با بیان اینکه در دور رفت ما نتایجی که می‌خواستیم را نگرفتیم، گفت: برای فصل دوم محمد عباس‌زاده و محسن حمیدی را جذب کردیم اما در حال حاضر آنها از نظر بدنی شرایط مساعدی ندارند و با تمریناتی که برای آنها در نظر می‌گیریم می‌توانند در ادامه به تیم ما کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)